اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سرمربی تیم ملی ووشو: رفتار برخی سلبریتی‌ها در مغایرت با هزینه‌هایی که برای پیشرفت آنها شده است

سرمربی تیم ملی ووشو دانشجویان کشورمان گفت: جان مان را فدای یکپارچگی و عزت و استقلال کشورمان می‌کنیم و شکی نداریم که بیگانگان ما را متفرق و از هم پاشیده می‌خواهند.

سرمربی تیم ملی ووشو: رفتار برخی سلبریتی‌ها در مغایرت با هزینه‌هایی که برای پیشرفت آنها شده است

علیرضا بهرمن سرمربی تیم ملی ووشو دانشجویان کشورمان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: هیچ چیز در دنیا جای عزت و غرور ملی ایرانی را نمی‌گیرد و جان‌مان را فدای یکپارچگی و عزت ایران می‌کنیم تا ایران برای همیشه ایران بماند.

وی با ابراز نگرانی از رفتار برخی سلبریتی‌های داخلی در تحریک جوانان و نوجوانان کشورمان، این قبیل اقدامات را در مغایرت با امنیت و اقتدار کشورمان و هزینه‌هایی که از بیت المال برای پیشرفت و رشد آنها شده، دانست و عنوان داشت: انقلاب اسلامی محصول خون هزاران شهید و صدها هزار رزمنده و جانباز و ایثارگر است و ما نمی‌توانیم نسبت به مسؤولیت سنگینی که این خون‌ها و خون دل خوردن‌ها برای هر کدام از ما ایجاد می‌کند، بی تفاوت باشیم.

بهرمن بیان کرد: پشت پرده برخی از رفتارهای اخیر همچون آتش زدن پرچم ایران و آتش زدن پرچم عزای اباعبداله الحسین، دست‌های آلوده دشمنان این سرزمین را می‌بینم که خون جوانان این سرزمین را جولان‌گاه فتنه افروزی خودشان قرار داده‌اند و می‌خواهند از شور جوانی فرزندان این کشور به نفع اهداف کثیف خودشان استفاده کنند.

سرمربی تیم ملی ووشو دانشجویان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: ما جان‌مان را فدای عزت ایران می‌کنیم و باید در چنین رخدادهایی در کشورمان نگاهمان به رهبری انقلاب باشد تا راه را به سمت سراب‌های آلوده گم نکنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول