اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ورود هماهنگ سلبریتی‌های سفارشی به فاز اقدامات ضد امنیتی/ باید رد برخی سفارتخانه‌ها را در اغتشاشات پیگیری کرد

یک فعال سیاسی هرمزگان گفت: ورود هماهنگ سلبریتی‌های سفارشی به فاز اقدامات ضد امنیتی پیامی قابل تأمل دارد که باید رد آن را در برخی از سفارتخانه‌های خارجی یافت.

ورود هماهنگ سلبریتی‌های سفارشی به فاز اقدامات ضد امنیتی/ باید رد برخی سفارتخانه‌ها را در اغتشاشات پیگیری کرد

مصیب نظری فعال سیاسی هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: ورود هماهنگ سلبریتی‌های سفارشی به فاز اقدامات ضد امنیتی پیامی قابل‌تأمل در خود دارد. دو حرکت هم‌زمان از سوی برخی چهره‌های ورزشی، هنری و موسیقیایی (تحت عنوان سلبریتی) با اجرای یک عملیات عمیق روانی و دیگری نشان دادن آدرس درب چند سفارتخانه خاص نشان می‌دهد این ورود و خروج اتفاقی نیست.

وی عنوان کرد: این روزها برخی سلبریتی‌ها در قامت رهبر اغتشاشات عرض‌اندام کرده و مدتی بعد کشور را ترک می‌کنند، این اقدام را باید فراتر از عملیات جذب مخاطب، امیپرشن سازی و یا لایک زدن تفسیر کرد. به نظر می‌رسد یک عملیات حساب‌شده افسار تجمعات رادیکال را به سمت و سوی تحریکی پرمخاطب اما بی رهبر هدایت کرده تا هزینه واکنش به آن را پایین بیاورد.

دنبال ربایش قدرت تحلیل مردم هستند

این فعال سیاسی هرمزگان با بیان این که در دی‌ماه ۹۶ برای نخستین بار سرویس‌های اطلاعاتی غربی از پروژه «سایبری‌سازی اغتشاش» پرده‌برداری کردند، خاطرنشان ساخت: این عنوان به معنای آن بود که صدها هزار اکانت جعلی در شبکه‌های اجتماعی مخاطب را بمباران روانی کرده تا قدرت تحلیل را از او ربایش کنند.

نظری تأکید کرد: در دور جدید از پروژه اغتشاش سایبری بُعد و دامنه عملیات عوض شد! اگر در دو عملیات پیشین مرجعیت در اختیار یک رسانه خاص قرارگرفته بود اما این بار چندین و چند اکانت با ترندسازی یک کد خاص (اسم رمز) و تعمیم آن به چندین مرجع، سناریو را خط به خط پیش بردند.

به گفته وی، به صحنه آوردن سلبریتی‌ها، زدن یک تیر با دو هدف بود؛ از سویی با حداقل هزینه عملیات اغتشاش امکان بهره‌برداری از ظرفیت اجتماعی و رسانه‌ای موجود را پیدا می‌کرد و از سوی دیگر می‌توانست خیلی سریع خاصیت بین‌المللی یافته و شنونده جذب کند. اما آنچه که این توطئه را نیز مثل توطئه های گذشته خنثی کرد حضور مردم در میدان و دفاع از کیان جمهوری اسلامی بود.

ان فعال سیاسی هرمزگان تأکید کرد: لازم است دستگاه مسئول از خون و حق شهدا و مجروحین اغتشاشات اخیر  به راحتی عبور نکرده و از مسببین و تحریک کنندگان این حقوق را زنده کنند. جمهوری اسلامی یک بار برای همیشه تکلیف خود را با نان خوران این نظام که لجن پراکنی و اقدامات ضد دینی و ملی و امنیتی می کنند اعم از سیاسی و سلبریتی و ... محکم و عبرت آموز به پشتوانه مردم همیشه در صحنه قاطعانه مشخص کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول