اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

همسر شهید مدافع حرم: فتنه تجزیه ایران بزرگ‌تر از فتنه داعش نیست که دلسوزان از پس آن برنیایند

همسر شهید مدافع حرم سعید انصاری گفت: دشمن با ایجاد داعش در سوریه و عراق، فتنه به پا کرد، اما غیورمردان ایرانی، مدافع حرم شدند و آتش فتنه را در این کشورها خاموش کردند. حالا فتنه تجزیه‌طلبان، بزرگ‌تر از آن فتنه نیست که دلسوزان انقلاب از پسش برنیایند.

همسر شهید مدافع حرم: فتنه تجزیه ایران بزرگ‌تر از فتنه داعش نیست که دلسوزان از پس آن برنیایند

فاطمه جعفری، همسر شهید مدافع حرم سعید انصاری در گفت‌وگو با گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه و دو دستگی در جامعه در پی حوادث اخیر ابراز داشت: ۲۷ سال است که به عنوان معاون تربیتی در آموزش مشغول به خدمت هستم و سه سال از خدمتم را از مهرماه سال ۱۳۷۳ تا سال ۱۳۷۶ را در ارومیه گذراندم و از نزدیک آشنا به اختلافات قومی که دشمن در بین مردم ایجاد می‌کند، هستم.

دشمن همزیستی مسالمت‌آمیز ما را هدف قرار داده است

وی با اشاره به همزیستی مسالمت‌آمیز اقوام مختلف در کشور با محوریت وحدت ملی افزود: دشمنان می‌دانند تا زمانی که بین ما شیعه و سنی، ترک، کرد، لر، عشایر، شهری، روستایی و ... وحدت وجود داشته باشد و همه برای ایران واحد خدمت کنند، نمی‌تواند آسیبی به ایرانیان بزند. منتها مطابق سیاست استعمار پیر انگلیس که با ایجاد تفرقه و دودستگی در جامعه هدف به دنبال نفوذ خودش است، هنوز به دنبال اجرایی کردن این هدف شوم در ایران اسلامی هستند.

آتشی که قرار بود دامن‌گیر کشور ما شود

جعفری با اشاره به خلق حماسه هشت سال دفاع مقدس از سوی اقشار مختلف جامعه بیان داشت: دشمنان در هشت سال در کشورهای همسایه سوریه و عراق آتش فتنه برپا کردند و با ایجاد داعش درصدد اختلاف میان امت اسلامی بودند، اما غیورمردان ایرانی جامانده از قافله شهدا، مدافع حرم شدند و آتش فتنه را در این کشورها خاموش کردند و نگذاشتند این آتش دامن‌گیر کشورمان شود. حالا فتنه تجزیه‌طلبان، بزرگ‌تر از آن فتنه چند ساله نیست که دلسوزان انقلاب از پسش برنیایند.

وی ادامه داد: بنابراین در این حوادث اخیر دیدیم که دشمن باز از طریق حربه تفرقه‌اندازی به میدان آمده است تا مردم ایران را رودرروی یکدیگر قرار دهد. در حالی که ملت ما با اتحاد، همدلی و الگوگیری از پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) این فتنه را در نطفه خاموش کرده و خواهد کرد.

اولویت اصلی امنیت کشور است؛ خون دل‌ها خورده‌ایم

همسر شهید مدافع حرم سعید انصاری با بیان اینکه برای هر کشوری، امنیت و استقرار سیاسی نظام، اولویت اول است، گفت: بازیگران، فوتبالیست‌ها، مسؤولان و همه اقشار باید در نظر داشته باشند که اولویت اول ما امنیت، آرامش و ثبات نظام جمهوری اسلامی در کشور عزیزمان است و هیچکس در هیچ جایگاهی نمی‌تواند این ثبات و امنیت را از بین ببرد و یا خدشه‌ای به آن وارد کند، چون برای برقراری این امنیت و ثبات نظام خیلی خون‌‌ها ریخته شده است و جوانان عزیزی را از دست داده‌ایم و خون دل‌ها خورده‌ایم.

سلبریتی‌ها تا زمانی که مدافع امنیت نظام باشند، محترم هستند

وی با اشاره به تحرکات تهدیدآمیز علیه سلبریتی‌ها برای مجبور کردن آن‌ها برای موضع‌گیری علیه نظام، خطاب به این افراد افزود: هیچ گونه تهدید تحریک‌آمیزی، نباید ایجاد ترس، ضعف، خفت و خیانت در سلبریتی‌ها در جامعه ایجاد کند. مردم ما تا زمانی این عزیزان را قبول دارند که خدمتگزار مملکت، مردم و کشورشان باشند. منتها همین مردم، سلبریتی را که بخواهد به امنیت ملی خدشه وارد کند و با دعوت به شورش فضای کشور را ملتهب کند،‌ دور آن فرد را خط قرمز می‌کشد و از دایره حمایت خود خارج خواهند کرد.

پیش از این خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان «شما از همین الآن همسر شهیدی» به معرفی این شهید جبهه مقاومت پرداخته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول