اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دشمن، مسأله عفاف و حجاب را خاکریز خود قرار داده است

امام جمعه سیرجان گفت: دشمن مسأله حجاب و عفاف را خاکریز خود قرار داده و قطعا به‌دنبال آن می‌خواهد همه ارزش‌های دینی را زیر سوال ببرد.

دشمن، مسأله عفاف و حجاب را خاکریز خود قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی با حربه آشوب می‌خواستند از پیشرفت‌های نظام اسلامی جلوگیری کنند و حضور گسترده مردم را در اقتدار پیاده‌روی اربعین کمرنگ نشان دهند و دیپلماسی ارتباط نظام اسلامی با کشورهای مختلف را زیر سوال ببرند.

وی ادامه داد: دشمن خواست با استفاده از بهانه مرگ مهسا امینی، مردم را به خیابان و اغتشاش دعوت و ملت را از نظام جدا کنند که مثل همیشه شکست خورده اراده و عظمت ملت ایران شدند.

حجت‌الاسلام حسینی با تقدیر از نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در روزهای اخیر گفت: کار نیروی انتظامی با ارزش است که امنیت را برای مردم فراهم می‌کند و پلیس درسطح شهرستان تاکنون به بهترین نحو به وظیفه خود عمل کرده و مردم قدردان سبزپوشان عرصه امنیت هستند و نیروی انتظامی عامل اقتدار، نظم، هماهنگی و انسجام در جامعه است.

وی از اقدام سپاه پاسداران در انهدام مقر گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق با ضربات توپخانه‌ای قدردانی کرد و گفت: تیم‌هایی مسلح و حجم بالای سلاح توسط گروهک‌های تروریستی کومله و دموکرات به شهرهای مرزی کشور برای ایجاد اغتشاش و آشوب روانه شده بود که این اقدام سپاه توطئه آنان را شکست داد، اما باید دشمنان ما بدانند نیروهای جان برکف جمهوری اسلامی ایران هر گز اجازه خدشه‌دار کردن امنیت مردم و کشور ایران را به دشمنان نخواهند داد و هر توطئه‌ای پاسخ کوبنده را دریافت می‌کند.

خطیب جمعه سیرجان با اشاره به بهانه دشمنان در مقابله نظام اسلامی با بی‌حجابی تصریح کرد: مقابله ما تنها با بی‌حجابی نیست، بلکه مقابله با دشمن است که مسأله حجاب و عفاف را خاکریز خود قرار داده و قطعا به‌دنبال آن می‌خواهند همه ارزش‌های دینی را زیر سوال ببرند و این ارزش‌های دینی را از مردم و جوانان ما بگیرند که امروز حجاب را بهانه قرار داده و فردا ارزش‌های دیگری را بهانه خواهند کرد.

‏حجت‌الاسلام حسینی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) بر برگزاری روضه‌های خانگی تاکید کرد گفت: این حرکت فرهنگی اهمیت دارد و روضه‌های خانگی در ساختار تربیتی خانواده‌ها موثر است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول