اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

همسر شهید مدافع امنیت: اجازه تجزیه کشور را به معاندان نمی‌دهیم

همسر شهید سید نورخدا موسوی از شهدای امنیت نیروی انتظامی لرستان، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، گفت: ما همسران شهدا هیچ‌گاه اجازه عرض اندام به افرادی که در داخل و خارج کشور با شیطنت‌ به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند را نخواهیم داد.

همسر شهید مدافع امنیت: اجازه تجزیه کشور را به معاندان نمی‌دهیم

کبری حافظی همسر شهید سید نورخدا موسوی از شهدای امنیت نیروی انتظامی لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدای بسیاری است و به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود.

وی خاطرنشان کرد: حتی اگر عضوی از خانواده معظم شهدا نباشم، به عنوان یک شهروند عمومی جامعه که پذیرای قانونی اساسی است، بارها شاهد بوده و هستم که چه عزیزانی در راه دفاع از ناموس و امنیت کشور جان خود را فدا کردند و نادیده گرفتن این ایثار و جان‌فشانی خیانت به خون شهدا است.

همسر شهید نورخدا موسوی با اشاره به سختی‌های ۱۰ ساله پرستاری از شهید زنده ایران، اظهار کرد: افتخار می‌کنم که روزهای جوانی‌ام را صرف خدمت به مردی کردم که برای دفاع از امنیت کشور از حق حیات خود گذشت و جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب و نظام کرد.

حافظی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده و هست، برای حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام نیروهای ارزشی بسیاری را از دست داده، مردم نیز به این ایثار و از خودگذشتگی واقف بوده و حامی همیشگی نیروهای مسلح هستند.

وی بیان داشت: من به عنوان همسر یک شهید نیروی انتظامی، شهید مرزبانی که برای دفاع از خاک و تمامیت ارضی کشور و دفاع از دختران این سرزمین جان خود را از دست داده، به همراه دیگر همسران شهدا هیچ‌گاه اجازه عرض اندام به افرادی که در داخل و خارج کشور با شیطنت‌ به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند را نخواهیم داد.

همسر شهید سید نورخدا موسوی با بیان اینکه مردم ما حق اعتراض دارند و جمهوری اسلامی نیز بارها ثابت کرده گوش شنوایی برای مطالبات آن‌ها است، افزود: گاهی سختی‌هایی در زندگی سبب می‌شود که انسان از حق طبیعی اعتراض برخوردار بوده و از مسوولان مطالباتی داشته باشند، اما به طور قطع اعتراض جدای از اغتشاش است.

حافظی اظهار کرد: آغوش کشور برای کسانی که از فعالیت خود در ناآرامی‌های اخیر پشیمان شده‌اند، باز بوده و راه برگشت همیشه وجود دارد، اما از قوه قضائیه می‌خواهیم با آشوبگران و معاندان مماشات نکرده و قاطعانه برخورد کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول