اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توئیتر، تلگرام و اینستاگرام خط تهاجمی دشمن است

امام جمعه ساوه گفت: دشمن با خط تهاجمی سه ضلعی توئیتر، تلگرام، اینستاگرام و با عناصر و سیاهی لشگر خود که عمدتاً متشکل از چهره‌های مشهور و تأثیرگذاران اجتماعی اعم از بازیگران، بازیکنان، خوانندگان و... اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها هستند، خط آتش آشوب و اغتشاشی علیه نظام اسلامی به راه انداخت.

توئیتر، تلگرام و اینستاگرام خط تهاجمی دشمن است

  به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اعتقاد راسخ و ایمان محکم را بهترین وسیله برای دفاع از مکتب و صراط مستقیم بیان کرد و گفت: نخستین سنگری که مورد حمله دشمن قرار می‌گیرد اعتقاد مردم است و فتنه گران تلاش می‌کنند با برنامه‌های مختلف مردم را دچار تردید و دودلی کنند.

وی با بیان اینکه نفوذ به اعتقاد مردم زمینه نفوذ به سایر سنگرهای مردم است، افزود: نخستین برنامه جریان نفاق و فتنه، جذب نیروهای اصیل و سرمایه گذاری برای شکار نخبگان و نیروهای موثر است چراکه آنان نسبت به مسائل مختلف حساس‌اند و اگر دشمن بتواند با نفوذ در درون جبهه حریف نیروهای موثر و کارآمد را جذب کند به سهولت می‌تواند بر آنان پیروز شود و سخت‌ترین ضربه‌ها را به همین نیروها وارد سازد.

خطیب نماز جمعه ساوه بیان کرد: یکی از نگرانی‌های عمده‌ای که با پیدایش فتنه پدید می‌آید منحرف شدن نیروهای اصیل و وفادار به حرکت است و فتنه گران با استفاده از شیوه‌های مختلف و با ترفندهای گوناگون این کار را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام رحیمی روحیه سیری ناپذیری انسان را زمینه ایجاد ظلم و استکبار دانست و گفت: فتنه گران با شیوه‌های مختلف برای ایجاد آشوب، مطالبات مردم را بصورت غیر منطقی افزایش می‌دهند ودر نتیجه زمینه نارضایتی فراهم می‌گردد و نوعی مسابقه در زر اندوزی و کسب امکانات و امتیازات بیشتر در جامعه پدید می‌آید و تعادل امور به هم خواهد خورد لذا وقتی چنین شرایطی حاکم گردید، زمینه هر گونه نفوذ و تجاوزی فراهم می‌آید.

به گفته امام جمعه ساوه در شرایط ایجاد فتنه به دلیل در هم تنیدگی صفوف و حق پنداری هر گروه، مردم دچار حیرت و سرگردانی می‌شوند، زیرا چنان که گفته شد فتنه گران با چهره اصلی وارد نمی شوند و خود را طرفدار جبهه حق نشان می‌دهند و مخالفان خود را مخالفان صراط حق و مستقیم می دانند.

وی با تاکید بر اینکه در حوادث اخیر دشمن بار دیگر با استفاده از ظرفیت فضای مجازی قصد ضربه زدن به نظام را داشت، ادامه داد: دشمن با خط تهاجمی سه ضلعی توئیتر، تلگرام، اینستاگرام و با عناصر و سیاهی لشگر خود که عمدتاً متشکل از چهره‌های مشهور و تأثیرگذاران اجتماعی اعم از بازیگران، بازیکنان، خوانندگان و... اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها هستند، خط آتش آشوب و اغتشاشی علیه نظام اسلامی به راه انداخت. 

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه این فتنه به مراتب از فتنه 88 ضعیف‌تر است، اظهار کرد: این فتنه با بصیرت مردم خداجوی ایران اسلامی به زباله دانی تاریخ میافتد اما فلسفه تاریخی و جنبه این فتنه گویای یک هشدار واقعی است که آن به مصداق آیه‌های قرآن آماده باش همه جانبه  مسلمانان در برابر دشمنان  را میدهد که سبب ترس و هراس دشمنان اسلام می‌شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌‌ها با گرامیداشت دهه وقف، این عمل نیکو را یک احسان ماندگار و صدقه جاریه توصیف کرد و گفت: وقف در طول تاریخ حیات انسانی به صورت خدمت به دیگران، مساعدت به انسانها و خیر رسانی به همنوعان وجود داشته است و همه ادیان الهی بر این سنن حسنه تاکید فراوان داشته اند. 

وی افزود : دین اسلام نیز با تاکید بر احسان، ایثار ، صدقه خیر، باقیات صالحات و بلاخره وقف تلاش نموده است انسان ها را به مشارکت فراتر در مدیریت جامعه بخصوص در حوزه عمومی و امور عام المنفعه ترغیب نماید.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول