اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بایدن: احتمالا شاهد مرگبارترین طوفان تاریخ فلوریدا هستیم

رئیس جمهور آمریکا طوفان فلوریدا را مرگبارترین در نوع خود در تاریخ این ایالت توصیف کرده و گفت، شمار قابل توجهی جان باخته‌اند.

بایدن:  احتمالا شاهد مرگبارترین طوفان تاریخ فلوریدا هستیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه شب گفت، طوفان «ایان» که سیل و خرابی‌های فراوانی در ایالت فلوریدا به همراه داشته است، «می‌تواند مرگبارترین» طوفان در تاریخ این ایالت باشد.

به نوشته روزنامه «ینی شفق»، بایدن گفت: «این احتمالاً مرگبارترین طوفان در تاریخ فلوریدا است. تعداد [کشته شده‌ها] هنوز نامشخص است اما گزارش‌های اولیه حاکی از این است که شمار قابل توجهی جان باخته‌اند».

در حال حاضر با گذشت دو روز از وقوع طوفان ایان در فلوریدا، همچنان تیم‌های امداد و نجات در تلاش برای یافتن بازماندگان و اجساد جان‌باختگان هستند.

این طوفان سهمگین پس از وارد آوردن خسارات گسترده در ایالت فلوریدا، در حال تغییر حرکت به سمت ایالت کارولینای جنوبی است. این طوفان پیش از ورود به فلوریدا نیز در کوبا موجب خسارات گسترده و قطعی برق شده که به گفته رسانه‌های محلی دستکم سه کشته نیز بر جای گذاشته است.

تصاویر منتشر شده از طوفان ایان در فلوریدا، قایق‌هایی را نشان می‌دهد که از طریق امواج سهمگین دریا بر روی خودروها و مناطق شهری پرتاب شده‌اند، سقف و دیوارهای بسیاری از ساختمان‌ها کنده شده و خودروهای واژگون شده خیابان‌ها را پر کرده‌اند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول