اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

محکوم کردن حرکات دشمنان انقلاب در خارج و داخل توسط بازاریان مازندران

اصناف و بازار هم که از روزهای آغازین انقلاب اسلامی تا سال‌های دفاع مقدس و بحران‌هایی نظیر کرونا، سیل و زلزله در کنار مردم و همراه و همگام آنان بوده‌اند، این بار هم با محکوم کردن حرکات دشمنان انقلاب در خارج و داخل نشان دادند که از بصیرت انقلابی برخوردارند.

محکوم کردن حرکات دشمنان انقلاب در خارج و داخل توسط بازاریان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،اتاق اصناف بسیج اصناف و مدیریت اداره نظارت بر اماکن استان مازندران در بیانیه‌ای به اتفاق‌های این روزهای کشور واکنش نشان دادند.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛ تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ایران، همواره نمایانگر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خارجی و مزدوران و فریب‌خوردگان داخلی آنان بوده که به فضل الهی تمامی آنان با نقش‌آفرینی ملت رشید ایران اسلامی نقش بر آب شد و امروز نهال انقلاب اسلامی با ایستادگی در مقابل همه تندبادها و خطرات به درخت تنومندی تبدیل شده است که هیچ دشمنی نمی‌تواند آن را تهدید کند.

مردم ایر ان اسلامی در فتنه اخیر نیز که با هدف تخریب چهره نیروهای خدوم پلیس به عنوان یکی از ارکان امنیت و آرامش ایران عزیز طراحی شده بود، سربلند بیرون آمده و نشان دادند قدردان حافظان امنیت کشور بوده و نخواهد گذاشت عده‌ای از خارج با فریب عده‌ای دیگر در داخل کشور موجب تحرکاتی شوند که امنیت و آرامش همگان را سلب کنند.

مردم قدرشناس ایران هیچگاه مجاهدت‌های حافظان امنیت و جلوه‌های شکوهمند حضور و نقش‌آفرینی‌های فداکارانه و افتخارآمیز آنان در حفظ و برقراری امنیت مرزی و شهری و مقابله قاطع با اخلالگران، هنجارشکنان، آشوبگران و برهم زنندگان نظم عمومی و سلامت جامعه را از یاد نخواهند برد و همواره قدردان خادمان واقعی خود هستند.

اصناف و بازار هم که از روزهای آغازین انقلاب اسلامی تا سال‌های دفاع مقدس و بحران‌هایی نظیر کرونا، سیل و زلزله در کنار مردم و همراه و همگام آنان بوده‌اند، این بار هم با محکوم کردن حرکات دشمنان انقلاب در خارج و داخل نشان دادند که از بصیرت انقلابی برخوردارند.

ما اصناف و بازاریان شهرستان ساری، حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و پرچم جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت نبت به عفاف و حجاب بانوان میهن اسلامی و به شهادت رساندن جمعی از مدافعان امنیت، توسط اغتشاشگران و آشوب‌‌طلبان ضددین و حرمت‌شکنِ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی را که بیانگر عمق توطئه و فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان قسم‌خورده، نظام سلطه و صهیونیسم است را محکوم، و از دستگاه‌های مسئول و قوه قضاییه می‌خواهیم، هنجارشکنان و متعرضان به اموال عمومی و نوامیس مردم، شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند شناسایی، و با آنان قاطعانه برخورد عبرت‌آموز است.

در اینجا لازم است؛ از خویشتنداری مأموران و حافظان امنیت مردم و کشور، در برخورد با معترضان در روزهای نخستین ناآرامی‌ها را تحسین، و از مجاهدت‌های نیروهای فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) در استان مازندران به ویژه شهرستان ساری، در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری‌ها و مقابله با برهم‌زنندگان نظم، امنیت و سلامت جامعه، قدردانی و از خادمان واقعی ملت خواستاریم، با تروریست‌های اجاره‌ای که قصد دارند با حرکات ایذایی و آشوب و بلوا، اقتدار پلیس و آزادی و صلح را به چالش کشیده و نظم و امنیت عمومی را برهم زنند، همچون گذشته، قاطعانه برخورد کنند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول