اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تیم جراحی موسسه خیریه محکم به ایلام سفر می کند

رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در روزهای واپسین مهرماه جاری، ایلام میزبان تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه محکم خواهد بود.

تیم جراحی موسسه خیریه محکم به ایلام سفر می کند

جوروند رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در روزهای واپسین مهرماه جاری، ایلام میزبان تیم پزشکی و جراحی موسسه خیریه محکم خواهد بود. 

وی افزود: طبق توافقنامه‌ای که بین دانشگاه و این موسسه برای حضور در استان و خدمات رسانی به بیماران منعقد شده؛ از سال ۹۷ تاکنون خدمات ارزشمندی به بیماران دارای ناهنجاری‌های مادرزادی ارائه شده است.

رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: دفتر استانی موسسه محکم یکی از فعال ترین موسسات خیریه‌ای است که تعداد ۵۶ ناهنجاری را تحت پوشش خود قرار داده و در سفر نهم تیم جراحی این موسسه نیز ۸۴ بیمار از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است؛ از مدت زمانی که موسسه محکم در استان خدمات رسانی نموده، بیش از ۵۰۰ عمل جراحی که بیشتر آنها در استان قابل انجام نبوده، انجام شده و تمامی هزینه‌های جراحی، اقامت، سفر و . . . توسط موسسه رایگان است.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول