اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نخبه دانشگاهی: اغتشاشات راه حل برطرف کردن مشکلات کشور نیست/ تحریک و فشار به افراد معروف و دارای تریبون

پژوهشگر و مدرس دانشگاه های مازندران با تاکید بر اینکه هیچ کس منکر وجود مشکلات درون کشور نیست، گفت: قطعا اغتشاشات راه حل برطرف کردن مشکلات کشور نیست و انشاالله مسؤولان در جهت رفع مشکلات کشور جدی‌تر عمل کنند.

نخبه دانشگاهی: اغتشاشات راه حل برطرف کردن مشکلات کشور نیست/ تحریک و فشار به افراد معروف و دارای تریبون

محمد اتقائی پژوهشگر و مدرس دانشگاه‌های استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: روش عناصر معاند و ضد انقلاب در راه ایجاد اغتشاشات به امید براندازی در خلال اعتراضات به حق مردم، روشی قدیمی و برای بیشتر مردم جامعه شناخته شده است.

وی با بیان اینکه درخت انقلاب در برابر بادها و طوفان‌ها بسیار مقاوم‌تر و با تجربه‌تر شده است،گفت: آن چیزی که دشمنان انقلاب از فهم آن موضوع عاجز هستند این هست که ایران با وجود این همه حوادثی که در سال‌های اخیر رخ داده در برابر حوادث واکسینه شده است.

این نخبه دانشگاهی با اشاره به جمله معروف یک نویسنده معروف افزود: این مصداق که «هر آنچه که من را نکشد، من را قوی‌تر می‌کند» برای ایران صدق می‌کند و دقیقا پس از شکل‌گیری انقلاب دشمنان بشریت با هر روشی در صدد ضربه زدن به انقلاب بر آمدند، نظیر تحریک عوامل داخلی در اوایل انقلاب، تحمیل جنگ تحمیلی، فتنه ۱۳۷۸، فتنه ۱۳۸۸، فتنه‌های دی ۱۳۹۶، آبان ۱۳۹۸ و ... در صدد از بین بردن انقلاب برآمدند ولی با عنایات الهی مکر دشمنان در هم شکست و نه تنها دشمنان در اهداف براندازی انقلاب موفق نشدند، بلکه باعث شد انقلاب نسبت به حوادث مقاوم‌تر شود.

این محقق دانشگاه ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام تجزیه‌طلبانه دشمنان در ایران اسلامی گفت: شاید هنوز برای بعضی‌ها روشن نشده باشد که دشمنان قسم خورده انقلاب، دشمنان ایران هم هستند و دشمنان انقلاب همانگونه که به ایران با حکومت شیعی مخالفند به همان نسبت و شاید بیشتر نسبت به ایران متحد و قدرتمند مخالفند، چرا که ایران اسلامی و شیعی در بستر ایران متحد و بزرگ در دنیا حرفی برای کفتن خواهد داشت و ایران تجزیه شده مانند بسیاری از کشورهای تجزیه شده در معادلات جهانی جایگاه شاخصی ندارند.

این پژوهشگر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان اینکه امروز رسانه‌های معاند و ضدانقلاب که با پول دولت‌های متخاصم که دشمنی آنها با ایران به وضوح مشخص است، سعی در چند دسته کردن مردمان ایران را دارند، اظهار کرد: بعد از شکست فتنه اخیر، رسانه‌های دشمن که با برداشتن نقاب خود با پخش پوشش ویژه و گاهی با خبرهای غیرواقعی سعی در بزرگنمایی فتنه اخیر را داشتند، آنها سعی در تحریک و فشار به افراد معروف و دارای تریبون نظیر سلبریتی‌ها به جهت واکنش در جهت حمایت از فتنه را دارند و قطعا تلاش آنها به جهت ایجاد هرج و مرج در کشور در راستای حمایت از مردم ایران نیست.

اتقائی با بیان اینکه رسانه‌های معاند سعی در القای موضوعی چون اینکه نظام خواستار مرگ یک دختر با حجاب نامناسب شده است، گفت: این موضوع قطعا غلط و بدون منطق است، چرا که اساسا مرگ یک انسان هزینه‌ای به مراتب بالاتر از هزینه ناهنجاری بی‌حجابی دارد و منطقا این استدلال درست نیست. این که بعضی‌ها به دنبال این هستند که نظام سعی در کتمان حقیقت در پرونده را دارد هم منطقا غلط است، چرا که افشای خطای احتمالی یک مأمور خاطی و مجازات آن قطعا برای انقلاب هزینه‌ای کمتر دارد و حتی می‌تواند نسبت به جذب بیشتر مردم به انقلاب موثرتر واقع می شود ولی وقتی طبق گزارش‌های پزشکی قانونی و مراجع تصمیم‌گیر، هیچ اتفاقی نیفتاده است، دشمنان چرا اصرار دارند که اتفاقی افتاده است، عجیب است.

این مدرس دانشگاه در بیان تحلیل این موضوع، دو عامل مخالفان با حجاب اجباری و ضعف رسانه‌ای جریان انقلاب را مقصر دانست و گفت: یک عده‌ای که بنا برهر استدلالی با حجاب اسلامی و اجرا شدن قوانین اسلامی در جامعه مخالفند، این فرصت را غنیمت شمرده و سعی دارند از این پرونده به جهت رسیدن به اهداف خودشان سو استفاده کنند،گروه دیگری هم که شاید مخالفتی با موضوع حجاب اجباری هم نداشته باشند، با عملکرد ضعیف جریان رسانه‌ای انقلاب در سال‌های اخیر نسبت به اطلاع‌رسانی جریان انقلابی بی‌اعتماد شدند و به دنبال یافتن حقیقت، خواسته یا ناخواسته در دام جریان رسانه‌ای شیاطین عالم افتادند.

این نخبه دانشگاهی با تاکید بر اینکه هیچ کس منکر وجود مشکلات درون کشور نیست، گفت: قطعا اغتشاشات راه حل برطرف کردن مشکلات کشور نیست و انشاالله مسؤولان در جهت رفع مشکلات کشور جدی‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول