اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

نگاه به نوآوری در عرصه محصولات گردشگری در وزارت گردشگری دنبال می‌شود

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی از حمایت این وزارتخانه از صنایع دانش بنیان خبر داد.

نگاه به نوآوری در عرصه محصولات گردشگری در وزارت گردشگری دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در همایش "توسعه گردشگری ایران کهن با خلاقیت و دانش بنیان"، با اشاره به اینکه امسال هفته گردشگری در حالی برگزار می‌شود که بیماری کرونا کمرنگ شده و احیای صنعت گردشگری شروع شده است گفت: با توجه شعاری که وزارت میراث تحت عنوان "رویش اندیشه‌های‌نو " درگردشگری انتخاب کرد، تلاش کردیم در همه برنامه‌ها تجلی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما برای ورود جوانان خلاق و نوآور راهی را دنبال می کردیم ادامه داد: زمانیکه رهبری عنوان سال جدید را تحت عنوان دانش بنیان انتخاب کرد و برما فرض شد همت بیشتری را در این حوزه بگماریم.

وی ابراز داشت: حوزه دانش بنیان صرفا حوزه کسب و کارها و خلاقیت‌های مبتنی بر ICT نیست و با همین فرض و به همین علت تنظیم برنامه‌های وزارتخانه نگاه دانش بنیان را با نوآوری‌های عرضه و محصولات گردشگری و حوزه بازار دنبال می‌کنیم.

معاون وزیر گردشگری و میراث فرهنگی گفت: بنابراین آنچه تلاش و عزم و دغدغه روزمره ماست این است که به گونه ای بتوانیم امکان بروز و ظهور این نوع خلاقیت‌ها را در پهنه ایران اسلامی فراهم کنیم.

وی یادآور شد: در نشست قبلی و امروز فعالین امکان معرفی ظرفیت‌های خودشان را دارند که شاید کمتر فضای معرفی خود را در رویدادهای ملی داشتند. و امیدواریم بتوانیم بسترساز معرفی حوزه فعالیت این بزرگواران باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول