اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مادرانی که قوت قلب انقلاب هستند/مادر شهید قاسم مهریان: فقط به وظیفه‌ام عمل کردم

مادران شهدا خود لباس رزم بر تن فرزندان کردند و آنها را به میدان جنگ و مبارزه فرستادند و اگر روزی خطری دوباره کشور را تهدید کند بازهم این مادران هستند که از خودگذشتگی می‌کنند.

مادرانی که قوت قلب انقلاب هستند/مادر شهید قاسم مهریان: فقط به وظیفه‌ام عمل کردم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌رغم شرایط جسمانی و کهولت سنی که دارد با پای خودش به همایش سرو قامتان آمده و پای خاطرات رزمندگان آن روزها و همرزمان پسر شهیدش نشسته است.

همایش سرو قامتان با هدف خاطره‌گویی فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و در حاشیه آن از مادر «شهید سید قاسم مهریان» تجلیل شد.

سردار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ ۴۸ فتح و سردار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از مادر این شهید والا مقام به خاطر تقدیم فرزندش در راه انقلاب و ایران اسلامی تقدیر و تشکر کردند اما مادر با آن شرایط جسمانی و در پاسخ به آنها گفت «کاری نکرده‌ام من فقط به وظیفه‌ام عمل کردم».

 علی‌رغم اینکه ۳۴سال از پایان جنگ می‌گذرد و آنها به جوانی سال‌های جنگ نیستند اما از اینکه لباس رزم به تن فرزندانشان کردند و آنها را تا میدان جنگ بدرقه کردند تا از کشور حفاظت و حراست کنند افتخار می‌کنند و آن را وظیفه خود می‌دانند و اگر روزی دوباره خطری اسلام و انقلاب را تهدید کند بازهم آماده از خودگذشتگی هستند.

این روزها که ضد انقلاب نقشه‌ تجزیه ایران اسلامی را در سر دارد وجود مادران شهدا قوت قلبی برای همه مردم و انقلاب هستند آنهایی که تا زنده هستیم به وجودشان افتخار می‌کنیم و باید قدرشان را بیش از گذشته بدانیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول