اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

میرعلایی: هنرمندان هوشیارانه خود را از صف معاندان جدا کنند

سیداحمد میرعلایی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون گفت: به‌عنوان کوچک‌ترین، تقاضا دارم هنرمندان و عزیزانی که به جهت پیروی از احساسات در این جریانات اشتباهاتی مرتکب شدند هرچه زودتر، هوشیارانه و عاقلانه صف خود را از معاندان انقلاب جدا کنند.

میرعلایی: هنرمندان هوشیارانه خود را از صف معاندان جدا کنند

سید احمد میرعلایی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری فارس در رابطه با واکنش هنرمندان به اتفاقات اخیر گفت: این اتفاق و درگذشت یکی از دختران سرزمین ما قطعاً همه را متاثر کرده است، اما وقتی‌که یک هنرمند و فرد چهره که در همین کشور و توسط مردم به این جایگاه رسیده است با این موضوع مواجه می‌شود باید از این زاویه با آن روبه‌رو شود که آیا باید با کشور و مردم همسو باشد و یا با دشمن؟؟

آیا باید در راستای آرامش کشور صحبت کنند و یا در راستای برهم ریختن آن؟

وی افزود: عده‌ای از دشمنان علاقه‌مند به برهم ریختن کشور هستند؛ باید دید که این افراد که امروز از خارج کشور حامی شلوغی‌ها هستند در کدام موفقیت ما ابراز خوشحالی کردند که امروز دلسوز مردم ما شدند؟

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در ادامه به هدایت اتفاقات اخیر از خارج کشور اشاره کرد و توضیح داد: حضور دشمنان کشور در این حوادث روشن است، امروز پای منافقین، داعش، کومله و دیگر گروه‌های تروریستی وسط آمده است، چطور گروهی تروریستی مانند داعش که در افغانستان جنایتی مرتکب شده و تعداد زیادی از دختران مظلوم را به شهادت رساندند حامی این اتفاقاً شدند؟

میرعلایی ادامه داد: انسانی که فرهنگی است و علاقه‌مند به فرهنگ و پیشرفت کشور است این اتفاقات را دامن نمی‌زند، هویت سینمای ملی، هنر و حتی ورزش ملی مابعد از انقلاب رخ‌داده و دشمن با هدف این هویت حمله کرده است، واکنش برخی هنرمندان متاسفانه  دشمن را به این هدفش نزدیک میکند.

وی ادامه داد: تعجب می‌کنم از برخی هنرمندان که نگاه جامع ندارند، صحبت می‌کنند از خشونت و میگویند مردم را نزنید، ‌سؤال من این است که جلوی فردی که خشونت به خرج می‌دهد، بانک آتش میزند و بعضاً مسلح است چطور باید ایستاد، مگر می‌شود جلوی این خشونت را با خواهش و مهربانی گرفت؟

هرچند که نیروی پلیس ابتدا همین اقدامات را انجام داده است. مردم را با آشوب گران یکی نکنید این افراد از معاندین انقلاب هستند.

میرعلایی در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندانی که برخی از آن‌ها از توابین بودند و خود طعم رأفت اسلامی انقلاب را در مواقعی علی‌رغم رفتار ناشایست و غیر هنرمندانه، چشیده‌اند،‌ امروز مدعی آزادی و مخالفت با کشور و مردم و مروج خشونت هستند.

به‌عنوان کوچکترین تقاضا دارم هنرمندان و عزیزانی که به جهت پیروی از احساسات در این جریانات اشتباهاتی مرتکب شدند هرچه زودتر، هوشیارانه و عاقلانه صف خود را از معاندین انقلاب جدا کنند.

پایان پیام/ ت 55

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول