اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کودتای مجازی نافرجام دشمن با شلیک هشتگ‌ها و فرماندهی سلبریتی‌ها

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: اتفاقات امروز نتیجه سناریوچینی یک سال گذشته دشمن برای تعریف پروژه‌ای بود که با قصد کودتای مجازی از طریق شلیک هشتگ‌ها به فرماندهی میدانی سلبریتی‌ها برنامه‌ریزی شده بود که خوشبختانه نافرجام ماند.

کودتای مجازی نافرجام دشمن با شلیک هشتگ‌ها و فرماندهی سلبریتی‌ها

هادی رضایی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: رسانه‌های معاند از یک سال پیش خط خبری خود را به بحث عفاف و حجاب و گشت ارشاد اختصاص داده بودند به گونه‌ای که حتی اتفاقات و رخدادهای قابل‌ملاحظه‌ای که در ایران و جهان طی یک سال گذشته رخ داد هم انها را حاضر به تغییر خط خبری خود نکرد.

وی با اشاره به اینکه سیلی که در تابستان امسال رخ داد، نمونه‌ای از این اتفاق است گفت: سیل استهبان در چله تابستان و در دیگر نقاط کشور و یا حتی دیزش متروپل هم که آبشخور رسانه‌های ضد انقلاب بود، این خط را تحت تاثیر قرار نداد؛ چراکه آنها برای بحث عفاف و حجاب برنامه‌ریزی کرده بودند و با قرار دادن این اخبار در صدر تلاش می‌کردند اولویت مسئولان را به سمت عفاف و حجاب پیش ببرند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس ادامه داد: در این راستا اتفاقاتی رخ داد که سبب شد جامعه را به سمت دوقطبی شدن پیش ببرند و پایان آن را با یک تراژدی غم‌انگیز تمام کنند.

پروژه‌ای از پیش تعیین شده

وی با بیان اینکه به اعتقاد من "مهسا امینی" هم قربانی این ماجرا شد، اظهار داشت: بدون شک در تمایز بین پدیده و پروژه متوجه می‌شویم این رخداد نه یک پدیده بلکه پروژه‌ای از پیش برنامه‌ریزی شده بود؛ چراکه اگر به این اتفاق با دقت بنگریم مشاهده می‌کنیم که این همه اتفاق نمی‌تواند اتفاقی باشد!

رضایی تاکید کرد: چگونه می‌شود که اتفاقی دختری با پوشش مناسب، اتفاقا کرد، اتفاقا اهل سقز، اتفاقا سنی مذهب، اتفاقا در تور گشت ارشاد قرار گیرد، به مقر منتقل شود و اتفاقا فوت شود! قطعا هیچ یک از اینها نمی‌تواند اتفاقی باشد لذا تنظیم یک سناریو از پیش برنامه‌ریزی شده اینجا خود را به خوبی نشان می‌دهد.

او افزود: دشمن با این برنامه‌ریزی قصد داشت دست به یک کودتای مجازی با شلیک هشتگ‌ها و فرماندهی میدانی سلبربتی‌ها و هدایت رسانه‌های بیگانه بزند.

وی اظهار داشت: در این مسیر همه دشمنان این نظام، چه سلطنت طلبان، چه تجزیه طلبان، چه مجاهدین خلق همه در مخالفت با جمهوری اسلامی یکصدا و متحد شدند گرچه با یکدیگر اختلافاتی هم دارند.

رضایی با اشاره به نافرجام ماندن این اتحاد در یک نقشه پلید، گفت: متاسفانه در این مسیر سلبریتی‌هایی که در این کشور و در بین این مردم ستاره شدند و به شهرت رسیدند فریب دشمن را خورده، برخی آگاهانه و عامدانه و برخی ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن ریختند و غبار نقشه‌های دشمن آنها را کور کرد.

وی افزود: تجزیه طلبان به ویژه دموکرات‌ها و کومله‌های کردستان می‌خواستند از دل آشوب‌های خیابانی ایران را تجریه کنند و مجاهدین خلق هم در این مسیر نقس پیاده‌نظام را بازی کردند.

ملت ایران امنیت خود را دستخوش سیاسی بازی نمی کند

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس افزود: خداوند انقدر دشمنان ایران اسلامی را احمق قرار داده است که آنها متوجه نیستند مردم ایران هیچ‌گاه امنیت خود را دستخوش این بازی‌های سیاسی نمی‌کنند.

وی افزود: آنچه در این میان آزاردهنده و دردآور است، سکوت خواصی است که با عدم روشنگری و تبیین فضا را برای دشمن مهیا کردند و آنهایی که لب گشودند اما با خط خبری دشمن همراه شدند.

او تاکید کرد: از مظلومیت ملت ایران و جمهوری اسلامی همین بس که همان‌هایی که در این کشور، میان این مردم و پول بیت‌المال جان گرفتند، قداره گداختند و به پهلوی ملت زدند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول