اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

حوادث اخیر بازهم پای انقلاب بودن ملت ایران را به اثبات رساند

فعال مذهبی استان مرکزی گفت: آشوب‌های اخیر که با حداقل جمعیت و راهپیمایی علیه آشوب‌ها که با حضور میلیونی مردم پای صحنه همراه بود، باردیگر پای انقلاب بودن ملت ایران را به اثبات رساند.

حوادث اخیر بازهم پای انقلاب بودن ملت ایران را به اثبات رساند

حجت‌الاسلام سید احمد میرمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: ایران با اجرای طرح‌هایی چون اصلاحات اقتصادی در حوزه اقتصاد که ثبات و رشد اقتصادی را به همراه دارد و برنامه‌های اقتصادی که دولت با جدیت دنبال می‌کند و بسیاری از دولت‌ها به ثمربخش بودن آنها معترف هستند، به پیشرفت‌‌ و موفقیت‌هایی دست یافته که این پیشرفت‌ها موجب ترس و واهمه دشمنان شده است.

وی تصریح کرد: در عرصه‌های بین‌المللی حضور و نقش ایران که بازگوکننده جایگاه و قدرت نظام است، موجی از نگرانی را دربین بدخواهان رقم زده که همین مسئله باعث شده دشمنان توطئه تجزیه ایران را در سر پرورش داده و با ایجاد آشوب و فتنه به دنبال تجزیه ایران و تضعیف آن باشند.

فعال اجتماعی و مذهبی استان مرکزی بیان کرد: موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران از دید دشمنان مخفی نیست و آنها دائما مطرح می‌کنند که ایران در حرکت به سمت امپراطوری بزرگ است و باید جلوی آن را گرفت، که یکی از راه‌های آن را در ایجاد آشوب و ناامنی در کشور می‌دانند.

میرمهدی خاطرنشان کرد: غربی‌ها امروز به شدت در دریای مشکلات خودشان در حال غرق شدن هستند و تلاش می‌کنند با ایجاد آشوب در ایران، مشکلات خودشان را به داخل کشوری مقتدری چون ایران منتقل کرده تا ملت خودشان کمتر متوجه مشکلات شوند به طوری که می‌بینیم در آشوب‌های اخیر نقش دولت‌هایی چون آلمان به خوبی مشخص بود.

وی با تاکید بر اینکه آشوب‌های اخیر  که با حداقل جمعیت و راهپیمایی علیه آشوب‌ها که با حضور میلیونی مردم پای صحنه همراه بود، باردیگر پای انقلاب بودن ملت ایران را به اثبات رساند، گفت: بیداری مردم و بصیرت و آگاهی آنان موجب شد بار دیگر توطئه دشمنان نقش بر آب شده و آشوبگران راه به جایی نبرند، 

فعال مذهبی استان مرکزی با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات اما پرقدرت پای نظام و انقلابشان ایستاده‌اند و اجازه تجزیه ایران را نمی‌دهند، اضافه کرد: دشمنان می‌کوشند از طریق تبلیغات، هزینه کردن و ایجاد یاس و ناامیدی جمعیت معترض چند صدنفری را به جمعیت میلیونی مخالف نظام تغییر دهند، اما این خوابی است که هیچگاه تعبیر نخواهد شد و مردم اجازه تعبیر آن را نخواهند داد.

میرمهدی افزود: اهمیت جهاد تبیین این روزها به خوبی مشخص شد، آشوب‌های اخیر بازهم درس‌های خوبی برای نظام به همراه داشت، از جمله اینکه صدا و سیما باید بیشتر در انتشار و پخش برنامه‌ها دقت کند و تربیون به دست کسانی که زود خام شده و فریب تبلیغات دشمنان را می‌خورند، ندهند، با نفوذی‌های داخل خود به شدت برخورد کرده و به افرادی که سواد سیاسی و اجتماعی ندارند پر و بال ندهند، چرا که دیدیم افرادی که با هزینه این نظام بزرگ شده و برای خود دارای شهرت و ثروت شده‌اند، امروز به انقلاب و اهداف و آرمان‌های این مردم لگد زدند.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول