اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

حبیبی: هیچ هنرمندی از آتش زدن قرآن کریم و پرچم ایران خوشحال نیست

محمد حبیبی هنرمند حوزه هنرهای تجسمی گفت: هیچ هنرمندی از آتش زدن قرآن کریم و پرچم ایران خوشحال نیست، فکر می‌کنم بهترین کار هنرمندان ایرانی است که با صبر و متانت بر این اتفاقت دامن نزنند و دست در دست هم به آبادی میهن بپردازند.

حبیبی: هیچ هنرمندی از آتش زدن قرآن کریم و پرچم ایران خوشحال نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، محمد حبیبی هنرمند هنرهای تجسمی در رابطه با اتفاقات اخیر کشور بیان کرد: آنچه جامعه ما در حال حاضر به آن احتیاج دارد وحدت و همدلی است که در قرآن کریم هم به آن اشاره‌شده است که وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا، در این وحدت و همدلی و دوری از کینه‌ورزی است که می‌توانیم از فرهنگ غنی کشورمان صحبت کنیم.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است این است که آن کشوری که دارای تاریخی غنی است نمی‌تواند از کینه خالی شود، در اتفاقاتی که چند روز اخیر در کشور افتاد،‌ جوانانی وجود دارند که با احساسات وارد میدان شده و باید سخنان این افراد شنیده شود، ولی از طرفی آنچه نشان از دشمنی دارد قابل‌قبول نیست و باید مطابق با قانون با آن برخورد شود.

این هنرمند حوزه هنرهای تجسمی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ هنرمندی از آتش زدن قرآن کریم و پرچم ایران خوشحال نیست، فکر می‌کنم بهترین کار هنرمندان ایرانی است که با صبر و متانت بر این اتفاقت دامن نزنند و دست در دست هم به آبادی میهن بپردازند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول