اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

احداث مدرسه به نام شهید سید حمیدرضا هاشمی

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد: در راستای زنده نگاه‌داشتن نام و یاد شهدای گرانقدر انقلاب و امنیت کشور، مدرسه‌ای در زادگاه شهید سیدحمیدرضا هاشمی به نام این شهید بزرگوار احداث خواهد شد.

احداث مدرسه به نام شهید سید حمیدرضا هاشمی

خبرگزاری فارس ـ مریم عباسی: مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیام تسلیت درپی شهادت سید حمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نوشت: بار دیگر تروریست‌های وابسته به استکبار و صهیونیسم جهانی دست به جنایت زدند و تعدادی از هموطنان عزیز و جمعی از پاسداران امنیت کشور را در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رساندند. متأسفانه در حادثه تلخ ظهر جمعه ۸ مهرماه، دوست و برادر خوبم «سیدحمیدرضا هاشمی» معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان که سالیان دراز در سنگر حفظ امنیت و آبادی آن دیار مجاهدانه خدمت کرد، نیز به فیض شهادت نائل آمد و دل ما و همه دوستان و علاقه‌مندان به آرامش و امنیت وطن را داغدار کرد.

دشمنان این آب و خاک بدانند که اقدام رذیلانه و خباثت بار مزدوران و تروریست‌های جنایتکارشان بی پاسخ نخواهد ماند و فرزندان برومند این سرزمین نمی‌گذارند خون به ناحق ریخته شده این شهدای عزیز پایمال گردد.

اینجانب به نوبه خود ضمن دعوت مردم گرانقدر و نجیب استان سیستان و بلوچستان به حفظ آرامش، به هم استانی‌های عزیز، پاسداران امنیت کشور به ویژه خانواده دوست شهیدم زنده یاد «سید حمیدرضا هاشمی» تسلیت عرض می‌نمایم و ازخداوند متعال برای شهدای عزیز و همه درگذشتگان رحمت واسعه و برای خانواده‌های داغدیده صبر جمیل و اجر جزیل آرزو می‌کنم.

همچنین، در راستای زنده نگاه‌داشتن نام و یاد شهدای گرانقدر انقلاب و امنیت کشور، مدرسه‌ای در زادگاه شهید سیدحمیدرضا هاشمی به نام این شهید بزرگوار احداث خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول