اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

خورشیدی: بدون تمرین کافی سومین پیروزی را تصاحب کردیم/ حیف است تیم یزد منحل شود

سرمربی تیم رازین پلیمر گفت: بدون تمرین کافی سومین پیروزی را تصاحب کردیم.

خورشیدی: بدون تمرین کافی سومین پیروزی را تصاحب کردیم/ حیف است تیم یزد منحل شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید خورشیدی درمورد شرایط رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: رقابت‌ها در لیگ دسته یک بسیار حساس است و معتقدم هیچ تیم ضعیفی در ۲ گروه وجود ندارد.

وی ادامه داد: بازی با نماینده یزد از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار بود زیرا در هفته ای که گذشت ۲ مصدوم داشتیم و زمان برای تمرین کافی نیز در اختیار نبود اما خوشبختانه با توجه به وضعیت مطلوب تیم و حمایت های مهندس هداوندی مدیرعامل رازین پلیمر توانستیم خود را برای این بازی مهم آماده کنیم.

وی در خصوص شایعه انحلال تیم یزد عنوان کرد: حیف است مقاومت بسیج یزد از گردونه لیگ دسته یک حذف شود ، این تیم نماینده شایسته ای برای این استان به شمار می روند و امیدوارم مسئولان یزد از بازیکنان و نماینده شهرشان برای بقا در لیگ دسته یک حمایت کنند.

خورشیدی با اشاره به هتریک رازین پلیمر در لیگ دسته یک گفت: هدف ما تداوم روند رو به رشد تیم است، بازی ها تازه شروع شده و با ۳ پیروزی نتیجه نهایی مشخص نمی شود بنابراین تلاش می کنیم در دیدارهای حساس بعدی نیز  عملکردی به مانند ۳ دیدار قبلی داشته باشیم.

سرمربی رازین پلیمر اظهار کرد: بازی بعد ما با مس شهر بابک است که این تیم پتانسیل بسیار خوبی را از خود نشان داده ، ما برای خود در نیم فصل نخست اهدافی تعیین کردیم که رسیدن به آن مستلزم کسب پیروزی مقابل این تیم است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول