اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کارشناس مسائل اجتماعی: هدف دشمن از اغتشاشات از بین بردن وحدت مردم است

یک کارشناس مسائل اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین رموز پیروزی ملت ایران، وحدت است و دشمن می‌خواهد با از بین بردن این وحدت به هدف خود برسد.

کارشناس مسائل اجتماعی: هدف دشمن از اغتشاشات از بین بردن وحدت مردم است

فاطمه شجاعیان، مدرس و کارشناس مسائل اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با محکوم کردن حرکت‌های اخیر آشوبگران در کشور اظهار کرد: اغتشاشات اخیر معلول علت‌هایی است که اگر شناخته و رفع نشود، در موقعیت‌های دیگر هم می‌تواند جامعه را دچار هرج و مرج کند.

وی ادامه داد: حساب دشمنان خارجی که معلوم است و از دشمن جز دشمنی انتظاری نمی‌رود؛ ولی اینکه دشمن خارجی توانسته است بر موج‌هایی که در جامعه ایجاد می‌شود، سوار شود و استفاده ببرد، بسیار جای تأمل دارد.

این کارشناس مسائل اجتماعی با بیان اینکه ریشه‌یابی وقایع در بروز یا عدم بروز آن برای آینده بسیار مؤثر است، عنوان کرد: نکته حائز اهمیت در اغتشاشات اخیر که همگی بر آن اذعان دارند، شرکت گروه‌های سنی ۱۷ تا ۲۱ سال بود که بیشترین زمان خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند.

شجاعیان تصریح کرد: فضای مجازی به‌عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای جنگ نرم عمل می‌کند و فعالان آن حتی می‌توانند آموزش‌های خود را در فضای واقعی هم به انجام برساند.

وی بیان کرد: اشتباه یا قصور ممکن است در هر جای دنیا اتفاق بیفتد؛ اما اینکه این موضوع اسم رمزی برای اغتشاش و اختلال در امنیت یک کشور برای دشمنان خارجی و داخلی شود، حتماً برنامه‌ریزی‌شده و حساب‌شده است.

این کارشناس مسائل اجتماعی افزود: دشمنان ما همیشه دنبال ایجاد تفرقه بین مردم بوده‌اند و هستند و این سیاست کثیف از طرف دشمنان سال‌هاست که ادامه دارد.

شجاعیان گفت: تفرقه‌اندازی بین قومیت‌ها، مذاهب، ادیان و حالا بی‌حجاب و باحجاب دسیسه دشمنان است؛ ولی مؤمن باید زرنگ باشد و با وجود اختلافات سلایقی که وجود دارد، نگذارد دشمن سوءاستفاده کند.

وی عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین دلایل پیروزی و قدرتمندی ایران اسلامی، وحدت مردم آن زیر سایه ولایت بوده است. سال 1357 مردم ایران از هر قومیت و مذهب و سلیقه‌ای به رهبری امام راحل انقلاب و رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کردند.

این کارشناس مسائل اجتماعی گفت: این مردم سپس در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدند و سپس به رهبری امام خامنه‌ای در مدت سی و اندی سال با وجود همه تحریم‌ها و فشارها و جنگ رسانه‌ای مقاومت کردند.

شجاعیان افزود: یکی از مهم‌ترین رموز پیروزی ملت ایران، وحدت مردم است و دشمن می‌خواهد با از بین بردن این وحدت به هدف خود برسد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول