اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برتری نساجی مازندران در دیدار خانگی

نساجی مازندران در دیداری خانگی به دور از چشمان هواداران پرشورش مقابل نفت مسجدسلیمان به یک برد پرگل دست یافت.

برتری نساجی مازندران در دیدار خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دیداری نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان پیگیری شد.

در این دیدار که نساجی در خانه و در غیاب هواداران پرشور خود پا به میدان گذاشته بود، شاگردان حمید مطهری بدون استرس و بدون فشار هواداران موفق شدند میهمان خود را با نتیجه پرگل چهار بر صفر بدرقه کنند تا نساجی و مطهری به یک برد قاطع دست پیدا کنند تا کمی فشارها از روی مطهری برداشته شود.

دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان در قالب هفته هفتم لیگ برتر با تغییر ساعت توسط شورای تامین، از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برگزار شده بود که ایوب کلانتری در دقیقه ۲، حامد شیری از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۲، حسین زامهران در دقیقه ۷۲ و محمد شریفی در دقیقه ۸۸ گلزنان نساجی در این دیدار جذاب بودند.

نکته جالب این دیدار حضور هواداران نساجی در اطراف ورزشگاه شهید وطنی و روی پشت بام‌ها بود که تیم خود را اینگونه همراهی و تشویق می‌کردند.

نساجی با این برد پرگل، به دومین پیروزی خود را در لیگ برتر دست پیدا کرد و حالا ۹ امتیازی شد و باید دید مطهری در ادامه لیگ برتر چه نتایجی به همراه نساجی کسب خواهد کرد.


انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول