اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فنونی‌زاده: استقلال در بخش هجومی شرایط خوبی دارد/ ساپینتو باید سیاست داشته باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در کارهای رو به جلو و هجومی خوب کار می‌کند.

فنونی‌زاده: استقلال در بخش هجومی شرایط خوبی دارد/ ساپینتو باید سیاست داشته باشد

مهدی فنونی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: یک برد شیرین به دست آوردیم ولی امیر قلعه‌نویی واقعا تیم خوبی دارد. واقعا خوب بازی کردند. فکر می‌کنم گل گهر می‌تواند جزو سه تیم اول این فصل باشد. تیم ما هم شرایط خوبی داشت و خوب بازی کرد. از اینکه سه امتیاز را گرفتیم خوشحال هستم.

پیشکسوت استقلال گفت: در نیمه اول شاید نمایش استقلال جذاب نبود اما طبیعی است. باید حریفش را برآورد می‌کرد و از طرفی قلعه‌نویی هم مربی با تجربه‌ای است. در نیمه دوم استقلال بهتر بازی کرد و تعویض‌های خوبی هم انجام شد. روی هم رفته بازی خوبی انجام شد. الان جدول برعکس شده و ما جای گل گهر را در رده دوم گرفتیم.

وی در مورد روند تیم استقلال عنوان کرد: استقلال تیم خوبی دارد و بازی به بازی هم بهتر می‌شود. از همه مهمتر این است که استقلال در کارهای رو به جلو و هجومی خوب کار می‌کند. با اینحال اگر بخش دفاعی هم شرایطی مثل سال گذشته پیدا کند و سیستم دفاعی خوبی داشته باشیم، می‌توانیم بهترین خط دفاع را هم داشته باشیم.

فنونی‌زاده در خصوص حواشی آخر بازی، گفت: ساپینتو نباید به حاشیه سازی تیم حریف کار داشته باشد. پنالتی را که داور برای استقلال اعلام کرد و به گل هم می‌رسید. او نباید به مسائل دیگر کار داشته باشد. این کارها خوب نیست.باید آرامش خودش را حفط کند. اینجا ایران است. پرتغال و اسپانیا نیست. اینجا همه برای خودشان یاغی هستند!

وی افزود: او نباید این رفتارها را داشته باشد. داور برای استقلال پنالتی گرفته و به بازیکن حریف هم اخطار داده، اگر حریف هم قصد حاشیه سازی و تحریک کردن داشت، شما نباید کاری داشته باشید. آن‌ها هم ناراحت هستند. در دقیقه 92 به ضررشان پنالتی گرفته شده و در آستانه باخت هستند. خود امیر قلعه‌نویی متوجه شد پنالتی است و اعتراضی نکرد.

پیشکسوت استقلال گفت: قطعا اگر یک درصد هم پنالتی مشکوک بود خودش بلند می‌شد و به داور اعتراض می‌کرد. خودش وقتی روی سکوت کرده و روی نیمکت نشسته یعنی پنالتی درست بوده، نمی‌دانم چرا ساپینتو اینطور واکنش نشان داد. اگر مربیان حریف حرفی زده‌اند به این خاطر بوده که ناراحت هستند. شما نباید حرفی بزنید. ساپینتو باید سیاست داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول