اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

بروس ویلیس همکاری با شرکت جعل عمیق را تکذیب کرد

نماینده «بروس ویلیس» بازیگر آمریکایی گزارش های خبری در مورد اینکه وی حقوق استفاده از چهره و صورت خود را به یک شرکت جعل عمیق فروخته است، رد کرد.

بروس ویلیس همکاری با شرکت جعل عمیق را تکذیب کرد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز، هفته گذشته خبری به طور گسترده منتشر شد دال بر این که ویلیس در اولین توافق تجاری از این دست، حقوق استفاده از چهره خود را به یک شرکت جعل عمیق به نام دیپ کیک فروخته است.

سخنگوی این بازیگر در واکنش گفت که او "هیچ همکاری یا توافقی" با این شرکت نداشته است. یکی از نمایندگان دیپ کیک هم گفت که فقط شخص بروس ویلیس حق استفاده از چهره اش را دارد.

بوروس ویلیس در ماه مارس پس از تشخیص بیماری آفازی یا زبان پریشی، اختلالی که بر گفتار شخص تأثیر می گذارد، از بازیگری کناره گیری کرد.

فناوری جعل عمیق یا دیپ فیک، از هوش مصنوعی (AI) و فناوری یادگیری ماشینی برای ایجاد ویدیوهای واقع گرایانه - اغلب از افراد مشهور یا سیاستمداران - استفاده می کند. این فناوری برای بازیگرانی که دیگر نمی توانند به هر علت بازی کنند، فرصت های تازه ای برای فعالیت و کسب درآمد ایجاد می کند.

در 27 سپتامبر، نشریه دیلی میل برای اولین بار مدعی شد توافقی بین ویلیس و دیپ کیک صورت گرفته و بروس ویلیس که دو بار برنده امی شده ، پس از فروش حق استفاده از تصویر خود به دیپ کیک، همچنان می تواند در فیلم ها ظاهر شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول