اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ثبت‌نام وام ۱۰۰ میلیون تومانی اشتغال سرباز ماهرها از امروز

از امروز سربازان ماهر منقضی خدمت می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی اشتغال ثبت نام کنند.

ثبت‌نام  وام ۱۰۰ میلیون تومانی اشتغال سرباز ماهرها از امروز

گروه انتظامی خبرگزاری فارس با رونمایی از سامانه اعطای تسهیلات کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت، از «امروز» دارندگان کارت‌های پایان خدمت و گواهینامه مهارت آموزی می‌توانند برای دریافت وام اشتغال به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تقاضای خود را ثبت کنند.

اما کدام دسته از دارندگان کارت‌های پایان خدمت از وام اشتغال بهره مند خواهند شد؟ 

 بر پایه این گزارش افرادی که از سال ۹۷ تا به حال خدمت سربازی خود را به پایان رسانده و کارت پایان خدمت را دریافت کرده‌ و گواهینامه مهارت آموزی نیز داشته باشند می‌توانند متقاضی دریافت وام اشتغال شوند.

 به گفته مسوولان وام اشتغال برای سربازان ماهر منقضی خدمت ۱۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده‌است اما بسته به نوع شغل و تشخیص کمیته ارزیابی می تواند این مبلغ بیشتر هم پرداخت شود.

 گفتنی است برای دریافت وام اشتغال، سربازان ماهر منقضی خدمت باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و با ارائه مدارک هویتی، کارت پایان خدمت و گواهینامه مهارت معتبر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اما یک سوال دیگر؛ وام اشتغال سربازان ماهر به چند نفر تعلق می گیرد؟ 

۶۰ هزار نفر از سربازان ماهر منقضی خدمت در سال جاری می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

 برای برخورداری از وام،متقاضیان بعد از مراجعه به مراکز پلیس+ ۱۰ و واریز وجه ۵۰ هزار تومانی اقدام به ثبت نام کرده و در مراحل بعدی با راستی آزمایی و احراز صلاحیت و در نهایت تشخیص کمیته ارزیابی، افراد به بانک‌های عامل معرفی شده و می توانند وام ۱۰۰ میلیون تومانی قرض الحسنه را که مدت بازپرداخت آن ۵ تا ۷ سال بوده را دریافت کرده و از آن برای اشتغال بهره ببرند.

 لازم به ذکر است این اقدام در راستای تسهیل در اشتغال سربازان مهارت آموخته بعد از  دو سال خدمت سربازی و از سوی قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح برنامه ریزی و پیگیری شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول