اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اهدای ۸۲۱ میلیون تومان لوازم خانگی به نیازمندان قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: تاپایان مرداد ماه سال جاری ۹۹۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۸۲۱ میلیون تومان به خانواده های واجد شرایط تحت حمایت، اهدا شده است.

اهدای ۸۲۱ میلیون تومان لوازم خانگی به نیازمندان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد صیادی اظهار کرد: یکی از رویکردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) در ارائه خدمات به مدد جویان تحت حمایت، تأمین نیازهای ضروری خانواده هاست.

وی ادامه داد: در حال حاضر 30 هزار و 551 خانوار با جمعیت 59 هزار و 174 نفر، تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که 16 هزار و 935 خانواده با جمعیت 39 هزار و 37 نفر آن را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از جمعیت تحت حمایت 14 هزار و 745 خانوار با جمعیت 29 هزار و 799 نفر ساکن مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی هستند، همچنین از 30 هزار و 551 خانوار تحت حمایت 11 هزار و 222 خانوار به دلیل فوت سرپرست و 6 هزار و 280 خانوار به دلیل از کارافتادگی و مابقی به دلیل سایر موارد تحت حمایت هستند.

وی عنوان کرد: یکی از خدماتی که کمیته امداد امام خمینی (ره) با استفاده از منابع داخلی و کمک های مردمی ارائه می کند، تأمین لوازم خانگی مددجویان است.

صیادی خاطرنشان کرد: تاپایان مرداد ماه سال جاری ۹۹۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۸۲۱ میلیون تومان به خانواده های واجد شرایط تحت حمایت، اهدا شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت 68 کمک هزینه ازدواج به ارزش بیش از 685 میلیون تومان ارائه شده و به 75 مادر باردار و شیرده مساعدت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک های مردمی را به صورت مستقیم و یا از طریق مراکز نیکوکاری دریافت کرده و در اسرع وقت به دست نیازمندان می رساند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول