اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کشتی‌های کروز داخلی آماده جام‌جهانی شدند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دو فروند کشتی کروز متعلق به بخش خصوصی در حال تعمیرات اساسی است که تا اوایل آبان‌ماه آماده بهره‌برداری شوند.

کشتی‌های کروز داخلی آماده جام‌جهانی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی خط کشتیرانی مسافری بین ایران و قطر توسط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: بین بنادر بوشهر و کیش و دوحه قطر خط کشتیرانی مسافری راه‌اندازی می‌شود، کشتیرانی والفجر برای این کار یک فروند کاتاماران را آماده کرده است.

وی گفت: دو فروند کشتی کروز متعلق به بخش خصوصی در حال تعمیرات اساسی است که تا اوایل آبان‌ماه آماده بهره‌برداری می‌شوند.

 مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به حل مشکل سوخت یارانه‌ای برای فعالیت خطوط کشتیرانی ادامه داد: قیمت حدود هر یک‌هزار و 100  لیتر سوخت با مصوبه دولت به 300 تومان کاهش یافته است که تأثیر به‌سزایی در توسعه حمل‌ونقل دریایی مسافر دارد.

صفایی بیان کرد: تعرفه‌های بندری در حوزه حمل‌ونقل دریایی مسافر 90 درصد کاهش یافته و در خصوص قیمت بلیت سفر به قطر با کشتی قیمت‌ها مشخص نشده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول