اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

صنعتگر: چقدر خون بی‌گناه در این آشوب‌ها به تحریک سلبریتی‌ها ریخته شد/ اینان که دستشان به خون هزاران شهید آغشته است دلسوز ما شده‌اند!!!

خوب است که قبل از هر اظهار نظری به عواقب آن هم بیاندیشیم، من به شخصه از اینکه هر شخصی در خارج از حوزه تخصصی خود اظهار نظری کند مخالفم. امکان ندارد کسی بتواند در همه زمینه‌ها صاحب نظر باشد، متاسفانه برخی هنرمندان توهم کمال دارند و خود را همه چیزدان می‌دانند.

صنعتگر: چقدر خون بی‌گناه در این آشوب‌ها به تحریک سلبریتی‌ها ریخته شد/ اینان که دستشان به خون هزاران شهید آغشته است دلسوز ما شده‌اند!!!

 غلامرضا صنعتگر خواننده محبوب ایرانی در واکنش به اغتشاشات اخیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: خوب است که قبل از هر اظهار نظری به عواقب آن هم بیاندیشیم، من به شخصه از اینکه هر شخصی در خارج از حوزه تخصصی خود اظهار نظری کند مخالفم. امکان ندارد کسی بتواند در همه زمینه‌ها صاحب نظر باشد، متاسفانه برخی هنرمندان توهم کمال دارند و خود را همه چیزدان می‌دانند.

خواننده «ضامن آهو» با ابراز تاسف از شرایط پیش آمده افزود: چقدر خون بی‌گناه در این آشوب‌ها ریخته شد که به تحریک همین اظهارات صورت گرفته است. و سوال بی پاسخی که در ذهن‌ها شکل می‌گیرد این است که چرا خودشان و یا فرزندانشان در این اجتماعات حضور فیزیکی ندارند !!!!!

صنعتگر اظهار داشت: پرواضح است که دشمنان قسم خورده ایران رویای فروپاشی ایران عزیزمان را در سر می‌پرورانند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، شواهد و قراین هم مبین حضور این افراد است.

وی تصریح کرد: واقعا اینان که دستشان به خون هزاران شهید آغشته است دلسوز ما شده‌اند!!!  از مردم شریف سرزمینم خواهش می‌کنم اول از همه فکر ایران عزیزمان باشند و نگذارند کسی جرات کند به پرچم مقدس کشورمان کوچکترین اهانتی کند که این خاک متبرک به خون دلاور مردانی است که به دست همین کسانی که امروز ادعای دلسوزی ما را دارند ریخته شده است.

این خواننده آثار ملی میهنی در آخر تاکید کرد: به هنرمندان محترم هم توصیه می‌کنم حرفی نزنند که دشمن شاد شویم و جوانان و نوجوانان بی‌گناه ما قربانی این فتنه شوم شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول