اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رئیس دانشگاه پیام نور کرمان: ملت ایران اجازه میدان‌داری به ضدانقلاب‌ها را نمی‌دهد

رئیس دانشگاه پیام نور کرمان با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: ملت ایران با بصیرت و دشمن‌شناسی بالایی که دارند اجازه میدان‌داری به ضدانقلاب ندادند و با آمدن به صحنه، وفاداری خود به انقلاب را نشان دادند.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمان: ملت ایران اجازه میدان‌داری به ضدانقلاب‌ها را نمی‌دهد

فاطمه معین‌الدینی، رئیس دانشگاه پیام نور کرمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: در روزها و ساعاتی که ملت ما در تدارک برگزاری مراسم اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی نمادهای مظلومیت و سرافرازی حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش بود و میلیون‌ها قلب، سوزان و چشم، گریان این مظلومیت بود، رسانه‌های ارتباط جمعی خبر فوت خانم مهسا امینی را منعکس کردند. وقوع این اتفاق موجب ایجاد نگرانی در ذهن برخی از مردم و منشأ اعتراضات و انتقاداتی شد.

وی ادامه داد: در این میان دشمنان و کینه‌توزان با همراهی برخی فریب‌خوردگان با سوءاستفاده از احساسات جوانان، مسیر اعتراضات را منحرف و اقدام به توهین به مقدسات، هتک‌حرمت نوامیس، تخریب اموال و ریختن خون بی‌گناهان کردند و اسلام، امنیت و آرامش مردم را هدف قرار دادند؛ اما مردم متدیّن و فهیم با حضور آگاهانه، مانند همیشه خیال خام دشمنان را نقش بر آب کردند.

معین‌الدینی خاطرنشان کرد: مقایسه حوادث امسال با سال 98 نشان داد که مردم ما از بصیرت و دشمن‌شناسی بالایی برخوردار هستند و بر همین اساس شاهد بودیم که در کمترین زمان ممکن اقشار مختلف مردم با مشاهده تحرکات و میدان‌داری ضد انقلاب، به صحنه آمدند و وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه رشد و آگاهی مردم و بلوغ فکری جامعه از دیگر جنبه‌های مثبت، حوادث اخیر است، افزود: ما به‌عنوان دانشگاهیان نقش موثری در آگاهی‌بخشی جوانان و جامعه و جهاد تبیین داریم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: نقش بی‌بدیل استاد و معلم در تربیت نسلی مومن و انقلابی بسیاری از این شهیدان که امروز مایه افتخار ما هستند غیر قابل انکار است .خوشبختانه  دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مانند همیشه هوشیار بوده و خط مشی خود را از فتنه‌گران جدا و با حضور در اجتماع روز جمعه مردم کرمان اطاعت از ولایت فقیه خود و انزجار از فتنه‌گران را اعلام کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود در17 مرکز واحد در سطح استان تشکیل و با توجه به استقبال و افزایش جذب دانشجو در سال تحصیلی جدید همکاران ما آماده ارائه خدمات هستند، تصریح کرد: همچنین کلاس‌های دانشگاه پیام نور به‌صورت ترکیبی حضوری و مجازی از ۲۵ شهریور آغاز شده است.

معین‌الدینی یادآور شد: ما بیش از ۱۳ هزار دانشجو فعال در سطح استان داریم که کلاس‌های خود را بعد از وقفه دوساله به‌صورت حضوری در سال تحصیلی جدید آغاز کرده‌اند.
انتهای پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول