اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جریمه نقدی در انتظار دامداران متخلف است

مدیرکل‬ منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: در صورت مشاهده ورود دام بدون پروانه یا زودتر از موعد، با متخلفین طبق قانون برخورد می‌شود.

جریمه نقدی در انتظار دامداران متخلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین گرشاسبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، ۱۵ آبان را به عنوان زمان کوچ پاییزه و ورود دام به مراتع روستایی و عشایری استان بوشهر اعلام کرد و اظهار کرد: گروه‌های ثابت و سیار در مبادی ورودی استان از ورود دام قبل از این تاریخ جلوگیری می‌کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری بوشهر افزود: دامداران کوچ‌رو هنگام ورود به مراتع قشلاقی استان از مراتع ییلاقی استان‌های هم‌جوار باید دارای پروانه چرای تمدید شده معتبر و یا کتابچه طرح مرتعداری باشند.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده ورود دام بدون پروانه یا زودتر از موعد، با متخلفین طبق قانون برخورد و دامداران به ازای هر دام پنج میلیون ریال جریمه می‌شوند.

این مقام مسئول بیان داشت: از همه شرکت‌های حمل و نقل درخواست می‌شود قبل از صدور هرگونه مجوز حمل دام با ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هماهنگی کنند.

گرشاسبی اعلام کرد: شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به صورت شبانه‏ روزی آماده پاسخگویی و دریافت گزارش‌های عموم مردم و مرتع داران در مورد تخلفات احتمالی از مقررات کوچ پاییزه در سطح استان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول