اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خلیج فارس آخر هفته متلاطمی را سپری می‌کند

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس طی روزهای آخر هفته جاری متلاطم می‌شود و سرعت وزش بادهای شمالی افزایش یابد.

خلیج فارس آخر هفته متلاطمی را سپری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پیام مساعدی کارشناس اداره‌کل هواشناسی بوشهر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا روز سه شنبه وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات به نسبت آرام است.

وی گفت: در این مدت، در طول روز گاهی وزش ملایم باد، غبار محلی و طی صبحگاه در برخی از نقاط مه رقیق از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا باشد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی بوشهر ادامه داد: پیش بینی می‌شود در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سرعت وزش بادهای شمالی تا حدودی افزایش یابد و در برخی ساعات دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

مساعدی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه رقیق پیش بینی می‌شود، جهت وزش باد متغیر و از امشب غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا ۲۸ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و در شمال خلیج فارس تا اواخر وقت امروز، شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول