اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رضایی: جانم را برای پرچم و وطنم می‌دهم/ باید آرامش در تیم ملی حاکم باشد

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: با توجه به اینکه چند روز زودتر به بوسنی می‌رسیم سعی می‌کنیم قبل از شروع مسابقات چند دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

رضایی: جانم را برای پرچم و وطنم می‌دهم/ باید آرامش در تیم ملی حاکم باشد

هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص لغو تورنمنت چهارجانبه تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در ایران اظهار داشت: خیلی سعی کردیم این تورنمنت را برگزار کنیم اما تیم های آلمان و قزاقستان از حضور ر این تورنمنت انصراف دادند و با انصراف این 2 تیم تورنمنت چهارجانبه ایران لغو شد. از طرفی هم دیگر زمانی برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم دیگری را نداریم و تصمیم گرفتیم تمرینات خود را در تهران دنبال کنیم و روز 9 آبان ماه برای شرکت در رقابت های جهانی راهی کشور بوسنی شویم.

 وی در ادامه درباره وضعیت تیم ملی والیبال نشسته گفت: اردوی تیم ملی که برای تورنمنت چهارجانبه در تهران بود را تغییر دادیم و از شنبه هفته آینده اردوی 9 روزه ای در چالوس برگزار خواهد شد و ملی پوشان روند آماده سازی خود را در این اردو پشت سر خواهند گذاشت. بعد از اردوی 9 روزه حدود 10 روز استراحت نصف و نیمه همراه با تمرین برای ملی پوشان در نظر گرفته شده است و پس از آن اردوی متصل به اعزام را خواهیم داشت که ملی پوشان مستقیم از اردو ها راهی مسابقات می شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص بازی تدارکاتی تیم ملی پیش از آغاز مسابقات در کشور بوسنی بیان کرد: ببینید باید اول از همه ببینیم شرایط پروتکلی کشور بوسنی به چه شکل است و بعد از از آن برنامه ریزی کنیم، اما با توجه به این که چند روز زودتر می رسیم برنامه داریم با یک یا دو کشور دیدار تدارکاتی داشته باشیم. مطمئنا ما در روز های 11 و 12 آبان ماه بازی تدراکاتی خواهیم داشت و روز 13 آبان ماه هم اولین دیدار خود در رقابت های جهانی را انجام خواهیم داد. 

رضایی در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر کشور هم خاطر نشان کرد: ایران بزرگ تر از همه گروه ها است. شرایط امروز تیم ملی والیبال نشسته به نوعی است که باید آرامش در تیم حاکم باشد و من هم در این رابطه چیزی جز این که جانم برای ایران می‌دهم، نمی‌گویم. پرچم ایران مقدس است و جانم را برای پرچم و وطنم می دهم، همه صحبت‌های من در یک جمله کاملا مشخص است.

پایان پیام/ ت 7

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول