اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رمز گشایی از فتنه ققنوس

ققنوس در نمادشناسی ماسونری سمبل برقراری نظم نوین است.نظمی بر آمده از دل آشوب، خون و آتش که رسما رمز شروع فتنه و آشوب است.

رمز گشایی از فتنه ققنوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرشاد محمدی از فعالان فرهنگی هرمزگان در یادداشتی ذیل عنوان رمزگشایی از فتنه ققنوس آورده است:

ققنوس در نمادشناسی ماسونری سمبل برقراری نظم نوین است. نظمی بر آمده از دل آشوب، خون و آتش که رسما رمز شروع فتنه و آشوب است.

در روز های اخیر شاهد اجرای گام به گام پروژه ققنوس در ایران هستیم.

بدیهی است این سطح از هماهنگی بین عده ای از سلبریتی ها که همه می دانیم اختیار بسیاری از آنها در دستان سفارت خانه های اروپایی است و تاثیر ملموس موضع گیری آنها در اغتشاشات اخیر طبیعی نیست!

به گواه تحلیل گران سیاسی، همزمانی آشوب‌های خیابانی، تحرک تجزیه طلبان، بیانیه خوانی سلبریتی‌ها در داخل و خارج و ترورهای پراکنده با پشتیبانی رسانه‌های سعودی و انگلیسی با هدف گرفتن تمرکز از دستگاه‌های امنیتی بوده که بواقع همان شروع پروژه براندازی و تجزیه ایران اسلامی و با بهانه حقوق زنان و آزادی‌های اجتماعی است.

پر واضح است که حساب نوجوانان و جوانانی که از احساسات پاک آنها سو استفاده شد و به دلیل عدم درک مناسب از شرایط داخلی و خارجی در تجمعات اعتراضی شرکت کرده اند با منافقین، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان و عوامل میدانی آنها جداست.

قطعا با نزدیک شدن به نسل جدید (دهه هشتادی ها و نودی ها) و شنیدن حرفها و دغدغه های آنان، می توانیم فاصله ها را با بیان حقیقت اسلام و انقلابی که مانع پیشرفت و مطالبه گری نیست پر نمود و از فریب خوردن آنها در برابر دشمنان این مرز و بوم جلوگیری کرد.

اگر مسأله فوق به خوبی صورت گیرد، در اذهان مردم و نوجوانان و جوانان عزیز کشورمان؛ آن عده از شخصیت های سیاسی بد سابقه و سلبریتی‌های ورزشی و هنری که با گرفتن پول های حرام از محور عبری، عربی و غربی به حمایت از آشوب‌ها، قتل مردم بی گناه، آتش زدن اموال عمومی و غارت پرداختند؛ دیگر نمی توانند خودشان را دلسوز و نجات دهنده مردم معرفی کنند.

جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام آمادگی برای اصلاح اشکالات فرهنگی و اجتماعی موجود با مشارکت اقشار مختلف مردم؛ طراحان، عامران و عاملان اصلی فتنه اخیر که در خیال خام خودشان  به دنبال تجزیه ایران عزیز بودند را در داخل و خارج مرزها به سزای اعمالشان خواهد رساند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول