اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قهرمان پاور لیفتینگ جهان: برخی به نام سلبریتی به دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود هستند/ دشمن از اقتدار ایران هراس دارد

قهرمان پاور لیفتینگ جهان با بیان اینکه قهرمانان واقعی ما شهدا هستند، گفت: یک عده‌ای به نام سلبریتی از فضای ایجاد شده اخیر در حال سوءاستفاده و ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند. رفتار این عده جز بهانه دادن به دست دشمن نتیجه دیگری ندارد.

قهرمان پاور لیفتینگ جهان: برخی به نام سلبریتی به دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود هستند/ دشمن از اقتدار ایران هراس دارد

سید داوود مرتضوی، قهرمان پاور لیفتینگ جهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تهران در خصوص اغتشاشات اخیری که در کشور رخ داد، اظهار کرد: ما ایرانی و سربلند هستیم و از وجب به وجب خاکمان دفاع می کنیم. دشمنان این انقلاب و نظام از امریکا و اسرائیل گرفته تا منافقین، کومله و پژاک به دنبال تجزیه و نابودی ایران هستند.

وی گفت: کشور ما در حال حاضر در منطقه قدرتمند و پرچم اسلام را در سرتاسر جهان به اهتزاز درآمده است، این مسئله برای دشمنان ایران خطرناک به نظر می‌رسد. همه دشمنان به نابودی خزانه‌های کشور و نابودی باور جوانان ما چشم دوخته‌اند که البته جوانان ما اجازه این کار را نخواهند داد و دشمنان این خواب را به گور خواهند برد.

قهرمان پاور لیفتینگ جهان ضمن بیان اینکه دشمن از اقتدار ایران اسلامی احساس خطر می‌کند در خصوص اهانت به پرچم توسط برخی اغتشاشگران افزود: نباید کسی به هر بهانه‌ای و به خاطر برخی مشکلات داخل کشور پرچم را به آتش بکشد. دشمن به دنبال ایجاد دو دستگی در کشور است دود این دو دستگی‌ها فقط به چشم مردم می‌رود.

مرتضوی بیان کرد: یک عده‌ای به نام سلبریتی از فضای ایجاد شده اخیر در حال سوءاستفاده و ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند. رفتار این عده جز بهانه دادن به دست دشمن و غارت و ویرانی مملکت، نتیجه دیگری ندارد. آن‌ها نیز روزی از رفتارهای خود پشیمان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه قهرمانان اصلی ما شهدا هستند، افزود: ما ورزشکاران باید به آرمان شهدا احترام بگذاریم و به دنیا نشان بدهیم که قهرمانان اصلی ما این افراد هستند که برای حفظ این مرز و بوم و این خاک و برای حفظ اعتقادات و ولایت، جانشان و وقتشان را در راه مبارزه با دشمن صرف کردند که اکنون ما خیلی راحت ورزش و زندگی می کنیم و ناموس ما در امنیت است.

قهرمان پاور لیفتینگ جهان گفت: ما یک رهبر و بزرگی داریم، هر جا که به حرف رهبرمان گوش نکردیم، آسیب دیدیم. وجود رهبری برای ما یک نعمت محسوب می‌شود.

مرتضوی افزود: من به عنوان یک ورزشکار و قهرمان جهان و یک تحصیلکرده دانشگاهی حداقل به سهم خود، پوزه منافقین را به خاک میمالم. بعد از قهرمانی در هفتمین دوره مسابقات جهانی پاورلیفتینگ، وقتی روی سکوی نخست قرار گرفتم، عکس رهبری و حاج قاسم را به عنوان قهرمان ملی بالای سر بردم. این یک حرکت دلی و آرمانی بود. چندی پیش هم با سربند حضرت ابوالفضل(ع) مسابقه داده‌ام و باز هم این حرکت انقلابی را تکرار خواهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: ما مدیون شهدایی همچون شهید جهان‌آرا هستیم که با دست خالی در خرمشهر در برابر دشمنان مقاومت کرد. جوانان ما به شهدا و دلاوران این مرز و بوم افتخار کنند. البته همچنان در کشور دلاوران و غیور مردانی وجود دارند که به وقتش خودی نشان می‌دهند.

به گزارش فارس، قهرمان کشتی غرب آسیا. قهرمان کشتی پاور لیفتینگ آسیا، قهرمان پاور لیفتینگ جهان در روسیه ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ در ترکیه، مبارز مسابقات ام ام ای، مدیر اسبق کمیته اقتصادی فدراسیون کشتی، مشاوره ورزش‌های باستانی ایران و جهان و عضو اسبق کمیته اقتصادی فیلا از موفقیت‌های سید داوود مرتضوی می‌باشد.

مرتضوی در مسابقات پاورلیفتینگ جهانی پس از اخذ مقام اول و قهرمانی تصویر مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بالای سر گرفت که این حرکت بازخورهای خوبی در فضای مجازی به همراه داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول