اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مزایای اتصال شهرداری تهران به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران جزئیات ارائه خدمات الکترونیک شهرداری تهران در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت را ارائه کرد.

مزایای اتصال شهرداری تهران به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، هادی محضرنیا با اشاره به دستور علیرضا زاکانی شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات مدیریت شهری در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، گفت: از اردیبهشت‌ سال جاری، این موضوع در اولویت قرار گرفت و همکاران بخش فنی، زمینه لازم را برای انجام این کار فراهم کردند.

سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران افزود: علاوه بر الزام سازمان فاوای شهرداری تهران مبنی بر پیاده‌سازی این اقدام قانونی، شهردار تهران، علیرضا زاکانی نیز این موضوع را پیگیری کرده و بر اجرایی شدن آن تاکید داشتند به طوری‌که به‌محض انجام هماهنگی‌های لازم، از ساعت 20 شنبه نهم مهر، شهروندان این امکان را دارند که به پنجره خدمات دولت وارد شده و از سامانه خدمات شهرداری تهران استفاده کنند.

وی با اشاره به ارائه ده‌ها خدمت مختلف شهرداری تهران در پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت، افزود: رسیدگی به درخواست‌های مردمی 137، صحت‌سنجی املاک مسکونی و غیرمسکونی، پرداخت عوارض خودرو و پرداخت طرح ترافیک از طریق درگاه «تهرانِ من» و درگاه دولت الکترونیک از‌ مهم‌ترین خدماتی است که در اختیار شهروندان قرار دارد.

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول