اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هدف اصلی دشمن در اتفاقات اخیر تجزیه ایران است/ حجاب نماد عفت و پوشش اسلامی زن ایرانی

فعال سیاسی گلستانی گفت: دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال احقاق حقوق زنان نبوده و تنها هدف اصلی ان تجزیه و تکه کردن ایران برای تسلط به این کشور است.

هدف اصلی دشمن در اتفاقات اخیر تجزیه ایران است/ حجاب نماد عفت و پوشش اسلامی زن ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی اول یکی از فعالان سیاسی گلستان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اتفاقات اخیر در کشور توسط رسانه های غرب و دشمنان اظهار کرد: اتفاقات اخیر دشمن در کشور ایران اسلامی که با کلید واژه و رمز مهسا امینی کلید خورد دارای ابعاد گسترده بوده که هر ابعاد ان دارای بررسی و مطالعات خاص خود است.فوت مهسا امینی برای همه مردم ایران تاسف بار بود اما دشمن بمانند دایه بهتر از مادر از این اتفاق برای منافع خود برنامه ریزی کرد تا یک بار دیگر شانس و اعتبار خود را ارزیابی کند و تلاش کند تا در کشور نفوذ کند.

وی تصریح کرد: همه ما و جهانیان به این باور رسیدند که کشور ایران اسلامی در کنار هم قدرتمند بوده و زمانی که اقوام مختلف در کنار هم زندگی مسالمت امیز داشته باشند هیچ شکاف و اختلافی نمی تواند بین آنها فاصله بیندازد.

فعال سیاسی گلستانی خاطرنشان کرد: حجاب اجباری و فوت دختر کرد ایرانی از جمله بهانه های دشمن بود تا با نفوذی های داخلی و افرادی که با نان و نمک جمهوری اسلامی اکنون به جایگاهی رسیده و اتش بیار دشمن شدند بتواند نقشه های خود را در کشور پیاده کند.

وی ادامه داد: دشمن از تمام ابزار و توان خود استفاده می کند تا با جنگ قومیتی بتواند اختلافات درونی را افزایش دهد و در این مسیر فقط و فقط به یک موضوع فکر می کند و ان تجزیه و تکه کردن ایران و سپس تسلط بران است.

کریمی اول گفت: اگر دقت کرده باشید در حادثه تروریستی زاهدان دشمن به فکر زنان ایرانی، حجاب و یا دفاع از مردم ایران برای احقاق حقوق نبود بلکه تمام هدفش تجزیه ایران بوده و با اتش زدن و تخریب اموال مردم سعی کرد نشان دهد که این تخریب ها از سوی نظام جمهوری اسلامی بوده و در مردم دو دستگی ایجاد کند و بتواند در این استان نفوذ نماید.

وی بیان کرد: دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی و ملت بزرگ کشورمان بدانند با هر توطئه و نیرنگی که بخواهند وارد ایران شده و کشور عزیزمان را تجزیه کنند موفق نخواهند شد و مردم ایران اسلامی همچون چهل سال و اندی در برابر همه توطئه ها مقاومت و ایستادگی کرده و تابع ولی فقیه و رهبر معظم انقلابشان خواهند بود.

فعال سیاسی گلستانی با اشاره به نقش برخی از سلبریتی ها در تحریک مردم گفت: برخی از سلبریتی ها و چهره های ورزشی و هنرمندان که با پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی و همراهی مردم به این جایگاه رسیدند نمک خورده و نمکدان می شکنند.این افراد عده اندکی از چهره های شاخص کشور بوده که در هر شرایطی منافع خود را مدنظر قرارداده و بخاطر منافع خود حتی مردم ایران اسلامی را هم می فروشند.

وی افزود: این افراد بدانند اگر امروز در جایگاهی قرار گرفتند بخاطر رشادت ها و مجاهدت های شهدای عزیز بوده و همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و مطمئن باشند خون پاک شهدا گریبانگیر خیانت های انها خواهد بود.

کریمی اول بیان کرد: البته بسیاری از چهره ها و سلبریتی های کشور با تمام فشارهای دشمن به انها و خانواده هاشان موضع خود را علیه دشمن مشخص کرده و اعلام برائت کردند. دشمن با این کار نشان داد که بسیار ناتوان بوده و از هر حربه و موضوعی برای اهداف خود استفاده می کند.

فعال سیاسی گلستانی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است و مردم در طول چهل سال و اندی نشان دادند که در هر اتفاق و حادثه ای پشتیبان رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده و از ارمان های شهدا و نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و نقشه دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن در فضای مجازی ابراز کرد: با وجود اینکه در کشور آرامش و امنیت برقرار بوده و درگیری ها و ناآرامی ها به اتمام رسیده اما هنوز دشمن این موضوع را قبول نکرده و با ایجاد فضای روانی تلاش دارد تا ایران را ناامن جلوه دهد.با توجه به تبلیغات دروغین دشمن، مسئولان و تمام افرادی که به نوعی مسئولیت دارند باید در روایتگری و گفتمان سازی برای نسل جوان و اینده تلاش کنند.در این سالها روایتگری و یا بقول فرمایشات رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین صورت نگرفته و اگر این کار عملی می شد شاید امروز کمتر جوان ایرانی تحت تاثیر هیجانات و احساسات قرار می گرفت.

کریمی اول گفت: ارگان هایی مانند آموزش و پرورش، نهادهای انقلابی و فرهنگی مسیولیت بیشتری داشته و باید در تربیت نسل جوان در راستای ارزش های دینی و انقلابی تلاش بیشتری کنند.

وی درباره مسئله حجاب و رفتار برخی از دختران جوان ما در اتفاقات اخیر بیان کرد: حجاب نماد عفت و پوشش اسلامی زن ایرانی بوده و این موضوع فقط
مختص نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه در موازین شرعی و دینی توجه به حجاب و پوشش اسلامی در ایات قران و احادیث ما بسیار تاکید شده و یک بانوی مسلمان باید این نکات را رعایت کند.

فعال سیاسی گلستانی در پایان گفت: ایران اسلامی به یک قدرت برتر در منطقه و جهان تبدیل شده و بی شک دشمن با این توطئه ها و اغتشاشات نمی تواند این قدرت را به ضعف تبدیل کند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول