اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس«الوفاء للمقاومة»: دشمن را وادار کردیم حقوق ما را به رسمیت بشناسد

رئیس فراکسیون «الوفاء للمقاومة» در پارلمان لبنان ضمن تأکید بر حمایت از حق این کشور در پرونده ترسیم مرزهای دریایی گفت که ما دشمن را وادار کردیم تا حقوق لبنان را به رسمیت بشناسد.

رئیس«الوفاء للمقاومة»: دشمن را وادار کردیم حقوق ما را به رسمیت بشناسد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد رعد» رئیس فراکسیون «الوفاء للمقاومة» در پارلمان لبنان گفت که برای تشکیل دولت جدید در آینده نزدیک تلاش می‌کنند.

رعد گفت: «ما همچنان تلاش می‌کنیم و ان شاء الله به تشکیل دولت دارای معیارهای کامل دست خواهیم یافت تا نیازهای مربوط به اداره کشور و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را برآورده کند همچنانکه ما برگزاری جلسه در این خصوص را آغاز کرده و ان شاء الله تا انتخاب رئیس جمهور جدید آن را ادامه خواهیم داد».

وی گفت: «ما با دشمنی مواجه هستیم که هیچ کس را در این جهان جز خودش به رسمیت نمی‌شناسد اما وقتی ما نیاز دشمن به بهره‌برداری از گاز را احساس کردیم گلوی آن را گرفتیم تا حقوقمان را که توسط این دشمن نادیده گرفته شده است، پس بگیریم و دشمن را وادار به پاسخگویی و به رسمیت شناختن حق خود کردیم».

رعد افزود: «ما در حال حاضر راه طولانی را پیموده‌ایم و از موضع لبنان برای گرفتن حق خود در ترسیم مرزهای دریایی حمایت می‌کنیم و از گاز خود که متعلق به نسل‌ها و فرزندان ماست، بهره ببریم».

بنابر گزارش شبکه النشره، رئیس فراکسیون الوفاء للمقاومة با اشاره به اینکه هر آنچه این روزها نتوانیم پس بگیریم، در روزهای آینده پس خواهیم گرفت، گفت: «دشمن این را به خوبی می‌داند و به همین دلیل سعی می‌کند این فرصت را به ما ندهد تا سیلی پشت سیلی از ما دریافت کند».

وی تأکید کرد که جنگ و کشمکش با دشمن طی مراحل مختلف ادامه دارد و هدف از آن تحقق امنیت و ثبات و حفظ حاکمیت ماست.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول