اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 1900 تن سیمان رایگان برای ساخت مسکن محرومان در زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از توزیع بیش از یک هزار و 900 تن سیمان رایگان برای ساخت مسکن محرومان خبر داد.

توزیع 1900 تن سیمان رایگان برای ساخت مسکن محرومان در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان امروز در بازدید از مراحل ساخت مسکن محرومان اظهار کرد: برای ساخت مسکن محرومان و نیازمندان تفاهم نامه‌ای، بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: سهمیه استان زنجان از ساخت این واحدها 507 واحد است که 100 درصد متقاضیان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی و عقد قرارداد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از 507 نفر سهمیه استان 480 نفر شروع به احداث واحدهای مسکونی کرده‌اند، تصریح کرد: تسهیلات  پرداختی به متقاضیان شامل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی مطابق با اعتبار ابلاغی، پرداخت 500 میلیون ریال بلاعوض ، 10 تن سیمان و 2 تن میلگرد رایگان برای هر واحد مسکن روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: جمع کل سهمیه سیمان استان زنجان 5 هزار و 70 تن است که یک هزار و 900  تن در فاز اول و دوم به استان تخصیص و توزیع شده است.

وی با اشاره به مبالغ واریز شده در این طرح نیز گفت: تا کنون 35 هزار و 700 میلیون ریال بالاعوض به حساب متقاضیان استان واریز گردیده است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول