اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۲۱ مدرسه تخریبی تنگستان نوسازی می شود

فرماندار تنگستان گفت: مقدمات نوسازی ۲۱ مدرسه تخریبی شهرستان در طی یک بازه زمانی سه سال طراحی شده است.

۲۱ مدرسه تخریبی تنگستان نوسازی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، احمد لطفی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فوت خانم مهسا امینی و تحریف‌سازی که برخی افراد معاند و جاهل دارند، هر روز دارد واقعیت ماجرا تحریف می‌شود.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه جایگاه‌های مدیریتی که در اختیار ما واگذار شده یک امانتی‌ست که از رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس با اهدا جان و از خودگذشتگی به ما واگذار شده است، گفت: قدمات نوسازی ۲۱ مدرسه تخریبی شهرستان در طی یک بازه زمانی سه سال طراحی شده است.

لطفی افزود: ساختمان اداری آموزش و پرورش نیز در حال ساخت و تکمیل است و نمازخانه مدارس نیز مورد توجه و تاکید مدیران آموزش و پرورش باشد و زمینه‌ای ایجاد شود تا نماز جماعت در مدارس برپا شود.

وی ادامه داد: وضعیت سخت‌افزاری و مدارس تخریبی آموزش و پرورش شهرستان با کمبودهایی مواجه هست که در سال اول دولت زمینه‌ای فراهم شده و برخی مدارس نوسازی شده‌اند.

فرماندار تنگستان بیان داشت: در هفته دولت قریب به یک هزار و ۸۰ میلیارد تومان پروژه داشتیم و در این یک سال گذشته در برخی از حوزه‌ها نسبت به گذشته با آماری چند برابری مواجه بودیم.

وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان، حدود ۲۵ میلیارد تومان هزینه برای تجهیز و توسعه بیمارستان اهرم در حال انجام است.

فرماندار تنگستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه هم در سال گذشته و هم امسال از محل ارزش افزوده، تملک دارایی و سفر رئیس جمهور و محل منابع نفت، اعتبارات خوبی در شهرستان جذب شد و پروژه‌های خوبی تکمیل و یا آغازشده است.

لطفی گفت: مهم‌ترین درسی که از هفته دفاع می‌توان گرفت، روحیه بسیجی است که اگر ما از این روحیه بسیجی الگو بگیریم، می‌توانیم بیشتر در خدمت مردم بوده و مشکلات آنها را مرتفع کنیم.

فرماندار تنگستان افزود: حضور مسؤلین در هفته دفاع باید چشمگیر باشد، مسؤلین در این هفته از خانواده شهدا سرکشی و زیارت کنند، چون ما به این دیدار با ایشان نیاز داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول