اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای 30 پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سمنان

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان از اجرای 30 پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان خبر داد.

اجرای 30 پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی قاسم‌زاده، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر در استان سمنان ۳۰ پروژه گردشگری در دست‌ساخت بوده و یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است و تکمیل این طرح‌ها زیرساخت‌های گردشگرپذیری را برای استان به ارمغان خواهد آورد.

وی بیان کرد:‌ اجرای طرح‌های گردشگری استان زمینه اشتغال مستقیم بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر را فراهم کرده و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ظرفیت گردشگر پذیری استان سمنان را افزایش می‌دهد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان افزود: پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان در کنار توان خوب گردشگرپذیری توانسته‌اند ظرفیت‌های استان را نیز تقویت کنند که در این ارتباط همراهی خوب مسؤولان را شاهد هستیم.

قاسم‌زاده گفت: این طرح‌ها دارای پیشرفت خوبی هستند و پس از بهره‌برداری یک هزار و 338 تخت به ظرفیت اقامتی استان اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل ایجاد هتل، اقامتگاه سنتی، مجتمع گردشگری، اقامتگاه بوم‌گردی، تأسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع خدماتی رفاهی و سفره‌خانه‌های سنتی است.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول