اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

قهرمان کوراش جهان: هدف اغتشاشگران براندازی و آشوب در کشور است/ مطالبات باید مسالمت‌آمیز مطرح شود

قهرمان کوراش جهان گفت: هدف اصلی اغتشاش گران براندازی نظام و آشوب در کشور است و اغتشاشات اخیر که با همراهی و سرکردگی بیگانگان و غربی ها را افتاده نمی تواند آینده خوبی را برای مردم فراهم کند.

قهرمان کوراش جهان: هدف اغتشاشگران براندازی و آشوب در کشور است/ مطالبات باید مسالمت‌آمیز مطرح شود

حامد رشیدی، قهرمان کوراش جهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای کشور اظهار کرد: منکر مشکلات اجتماعی و اقتصادی در کشور نیستم، اما برای حل این مسائل، همراهی و تبعیت از کشورهای غربی و حرکت در مسیر سیاست آنها در واقع کار عاقلانه ای نیست، بلکه مطالبات مردم باید مسالمت آمیز مطرح و حل شود.

وی گفت: همراهی افراد در داخل کشور با جریان ها و گروهک هایی که از خارج کشور مدیریت و جریان سازی می شوند، جز لطمه به فرد و کشور هیچ ثمره ای نخواهد داشت.

این قهرمان کوراش جهان افزود: افرادی که در جو اغتشاشات قرار می گیرند و به اموال و اماکن عمومی آسیب می زنند، در واقع به خودشان و مردم صدمه وارد کرده اند، زیرا این اموال و اماکن متعلق به مردم است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی اغتشاش گران براندازی نظام و آشوب در کشور است، گفت: اغتشاشات اخیر که با همراهی و سرکردگی بیگانگان و غربی ها را افتاده نمی تواند آینده خوبی را برای مردم فراهم کند.

رشیدی با بیان اینکه اعتراض با اغتشاش فرق دارد، گفت: در اعتراض افراد به شکل مسالمت آمیزی نسبت به تحقق خواسته هایشان ورود پیدا می کنند، این در حالی است که اغتشاش با هدف تخریب، خرابکاری و اهداف دیگر رخ می دهد.

این کوراشکار بجنوردی با بیان اینکه هدف اصلی اغتشاشگران براندازی نظام و آشوب در کشور است، گفت: مردم باید به گوش باشند که اگر نتوانیم کشورمان را از این بحران ها حفظ کنیم، قطعا بیگانگان نمی توانند برای کشور و مردم اتفاق مثبتی را رقم بزند.

پایان پیام/آ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول