اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فتنه گری با ارائه مستندات برای مردم بازگو شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: باید در جهاد تبیین با ارائه مستندات، فتنه‌گری دشمن را برای مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان بازگو کنیم تا فریب دشمن را نخورند.

فتنه گری با ارائه مستندات برای مردم بازگو شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در دیدار مدیرکل جدید و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: یک غده سرطانی و منبع فساد که مانع بزرگی سر راه بشر قرار دارد و از محاسبات پی می‌برید که آن اندیشه، فرهنگ و سیاست غرب و قاره اروپا است.

وی بیان کرد: از ۴۰۰ سال قبل که اروپایی‌ها وارد صحنه استعمار شدند اولین قدمی که بعد از حضور بعضی کشورهای اروپایی در غرب آسیا برداشتند، حضورشان در قاره آمریکا بود که افسانه‌هایی ساختند در حالی که واقعیت چیز دیگری است، قاره آمریکا تمدن و جمعیت داشت و کشف شده بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: به طوری که در آماری بین ۶۰ میلیون تا ۸۰ میلیون مردم بومی آمریکا را از بین بردند و بر سنگ قبر آنها ایالات متحده را بنا کردند؛ بعدها در قاره آسیا رسما به تصرف پرداختند و هرجا رفتند فساد کردند لذا ابزار پیروزی آنها فساد است، از مواد مخدر گرفته تا منکرات و با اندیشه اصالت لذت و اقتصاد، ویران کردن شهرها و انواع سوء‌استفاده‌ها از ابزار غرب است.

وی یادآور شد: غرب بعد از جنگ جهانی دوم در بیش از ۵۰ کشور دخالت مستقیم کرده و هرجا پا گذاشته فساد ایجاد کردند؛ در زمان جنگ جهانی دوم با ورود متفقین و دستور توقف دفاع، حدود ۶ میلیون نفر از بین رفتند، بعد از انقلاب اسلامی نیز یک جنگ تمام عیار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداختند و تا توانستند از انسان‌های خوب کشور را از بین برد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در کنار این اقدامات، انواع و اقسام فساد فرهنگی را انجام می‌دهند، اول مردم را فاسد و بعد حمله می‌کنند که این کار را ۷۰۰ سال قبل در آندلس اسلامی نیز اجرا کردند و اگر در جهاد تبیین با مستنداتی که دارد بتوان اینها را برای مردم عزیز ایران اسلامی به‌خصوص جوانان و نوجوانان تبیین کنیم تا افراد کم‌تجربه گول مکر و حیله دشمن را نخورند.

وی گفت: در فتنه اخیر بخش عظیمی مربوط به باورهای کاذبی بود که افراد نمی‌دانستند و اگر مسائل اصلی کشورهای غرب به‌صورت مختصر در اختیار جوانان قرار گیرد، بعد جای ننگ دارد که کسی منبع‌اش بی بی سی انگلیسی باشد، این کم‌فروشی و گرانفروشی‌ها نیز فرهنگ غرب است که باید جامعه ما از آن ننگ داشته باشد.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: این نارضایتی‌ها نیز به وسیله اشخاصی ایجاد می‌شود که به سمت فرهنگ غرب هستند زیرا آنها از پشت مرز که نمی‌توانند کاری کنند بلکه اشخاصی هستند که با فضای مجازی یا فضای حقیقی این نارضایتی را ایجاد می‌کنند.

وی افزود: بیش از ۲۵۰ هزار نفر از بهترین جمعیت ایران را در یک شکارگاه به شهادت رساندند و به جای آن از کسانی پشتیبانی می‌کنند که اگر در جهاد تبیین درست تبیین شود، جامعه ما مصونیت پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: شهدا و خانواده شهدای ما اسناد انقلاب هستند و انقلاب ما اسلام ماست که امیدواریم بعد از ۴۰ سال آزمون و خطا به این آرمان بزرگ برسیم و باید یک کتاب مستقل و مستند در این زمینه تدوین و چاپ شود همچنین شهدای ناشناخته استان به جامعه معرفی شوند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول