اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری اولین جشنواره علمی شهید چمران در یزد/ 25 مهر، آخرین مهلت ارسال آثار

رئیس سازمان بسیج اساتید یزد با اشاره به برگزاری مرحله استانی اولین جشنواره ملی شهید چمران در این استان، گفت: 25 شهریور ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است.

برگزاری  اولین جشنواره علمی شهید چمران در یزد/ 25 مهر، آخرین مهلت ارسال آثار

محمدرضا دهقانی اشکذری، رئیس سازمان بسیج اساتید یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان، با بیان این‌که اولین دوره جشنواره علمی شهید چمران با مشارکت تمام مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود، اظهار کرد:‌ این دوره جشنواره در دهم آبانماه برگزار و آخرین مهلت ارسال آثار نیز ۲۵ مهرماه تعیین شده است.

وی افزود: یکی از اهداف مهم این جشنواره تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ویژه بند اول سرفصل پایانی بیانیه موضوع علم و پژوهش در راستای بسترسازی مناسب برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

رئیس بسیج اساتید استان یزد شناسایی، توانمندسازی هدفمند و شکوفاسازی استعدادهای مختلف علمی را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد و گفت: ترویج و تعمیق گفتمان جهاد علمی و تبدیل گفتمان علمی به گفتمان غالب در کشور یکی دیگر از رویکردهای جدی این دوره جشنواره شهید چمران است.

وی بیان کرد: بازه زمانی آثار علمی ارسالی مشارکت کنندگان در جشنواره از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان سال ۱۴۰۰ است و تاریخ برگزاری جشنواره در استان ۱۰ آبانماه سالجاری است که برترینهای بخشهای مختلف و نیز کانون برتر استان ضمن معرفی و تجلیل، به دبیرخانه مرکزی معرفی می‌شوند.

دهقان اشکذری در ادامه مرز شکن و اقتدار آفرین در راستای دستیابی کشور به جایگاه مرجعیت علمی و در نهایت مسأله شناسی تحلیلی، سیاست پژوهی را از دیگر اهداف اولین جشنواره ملی شهید چمران دانست و بیان کرد: کلیه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فناوری، آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و هنری و کشاورزی با رویکرد تحقق شعار «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» جزو محورهای جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در این جشنواره کلیه اساتید و مدرسان دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و مهارتی استان می‌توانند آثار علمی خود را در ۱۲ موضوع شامل کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و فناوری، راهنمایی و مشاوره رساله و پایان‌نامه، داوری و نظارت بر فعالیت‌های پژوهشی و فناوری، بسته سیاستی، کرسی نظریه پردازی، نقد و مناظره، کسب و کار نوآور و کارآفرین، برگزاری یا شرکت در کارگاه، نشست، دوره، سمینار و سخنرانی، نمایشگاه، اردو و بازدید و مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگی حداکثر تا ۲۵ مهر ماه به بسیج اساتید استان ارسال کنند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول