اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

داور بین‌المللی کشتی: ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور پذیرفته نیست/ افراد تاثیرگذار به ناآرامی‌ها دامن نزنند

داور بین المللی کشتی با بیان اینکه ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور پذیرفته نیست، گفت: افرادی که در این قضیه توانایی تاثیرگذاری دارند، لازم است تا با ورود خودشان فضا را به سمت آرامش ببرند نه اینکه بر آن دامن بزنند.

داور بین‌المللی کشتی: ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور پذیرفته نیست/ افراد تاثیرگذار به ناآرامی‌ها دامن نزنند

حمیدرضا فرسیابی، داور بین‌المللی کشتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تهران در خصوص اغتشاشات اخیر اظهار کرد: هیچ جنگی و آشوبی در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست و نتیجه خوبی ندارد. ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور ما نیز پذیرفته نیست. در این فضای ناآرام، وضعیت اقتصاد و اجتماع به هم می‌ریزد که جبران آن سخت خواهد بود.

وی گفت: مسائل و مشکلات ما باید مدیریت شود. دخالت و اقدامات گروهک‌های مختلف مثل گروهک منافقین در قضیه اخیر اصلا مورد تایید هیچکس نیست. همچنین از دیدگاه بنده توهین به مقدسات و کارهایی مثل اهانت به قرآن صحیح نیست و محکوم است.

داور بین المللی کشتی خاطرنشان کرد: افرادی که در این قضیه توانایی تاثیرگذاری دارند، لازم است تا با ورود خودشان فضا را به سمت آرامش ببرند نه اینکه بر آن دامن بزنند.

فرسیابی با بیان اینکه جوانان آینده مملکت ما هستند، بیان کرد: مردم به دنبال آرامش، ‌اقتصاد مناسب و جامعه پیشرفته هستند که جوانان باید فضا را به این سمت پیش ببرند و نگذارند عده‌ای با سوء استفاده جامعه را به سمت اغتشاش و ناآرامی سوق دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول