اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مربی تیم ملی کیک‌بوکسینگ: همراهی سلبریتی‌ها با معاندان به ضرر مردم تمام شد/ لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با لیدرهای اغتشاشات

مربی تیم ملی کیک‌بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اغتشاشات خسارت بسیاری را در شهرهای مختلف کشور به وجود آورده است، گفت: متأسفانه برخی از سلبریتی‌ها و ورزشکاران با دشمنان نظام همراه شدند که موجب شد اغتشاشات اتفاق بیفتد که این اقدامات در نهایت موجب ضربه‌زدن به جامعه و مردم است.

مربی تیم ملی کیک‌بوکسینگ: همراهی سلبریتی‌ها با معاندان به ضرر مردم تمام شد/ لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با لیدرهای اغتشاشات

عبدالرضا رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: اغتشاشگران، به‌عنوان عوامل بیرون از مجموعه نظام که از جمله براندازان اپوزوسیون محسوب می‌شوند، از احساسات جوانان کم سن و سال ما استفاده و این جوانان را با توجه به پتانسیل شور و نشاط جوانی تحریک کردند.

مربی تیم ملی کیک‌بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اپوزوسیون و ضد انقلاب، نتوانستند کاری انجام دهند؛ اما آنها این دفعه هدف‌شان جامعه افراد کم سن و سال احساسی بود تا از احساسات این افراد سوءاستفاده کنند.

وی تصریح کرد: در این بین متأسفانه برخی از سلبریتی‌ها و ورزشکاران با این افراد همراه شدند که موجب شد اغتشاشات اتفاق بیفتد که این اقدامات در نهایت موجب ضربه‌زدن به جامعه و مردم است.

رسولی با بیان اینکه کرمان به نام شهر دفاع از انقلاب و جهاد نام گرفته است و این جوانان همان‌هایی بودند که در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی با هر نوع پوششی با هم متحد شدند و سنگ‌تمام گذاشتند، عنوان کرد: برخی از اغتشاشگران دست‌خوش برخی از عوامل بیرون از نظام قرار گرفتند و از احساسات آنها سوءاستفاده شده است.

مربی تیم ملی کیک‌بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اغتشاشات خسارت بسیاری را در شهرهای مختلف کشور به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: می‌طلبد که لیدرهای اغتشاشات توسط مسؤولان و دستگاه‌های مربوطه به مجازات خود برسند، چرا که بحث آنها جامعه نیست بلکه براندازی نظام است.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول