اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مجلس به دنبال احقاق حق نیروهای بومی رفت

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت در جنوب استان استفاده می‌شود و نظارت لازم را بر روند پذیرش نیروها خواهیم داشت تا حق نیروهای بومی ضایع نشود.

مجلس به دنبال احقاق حق نیروهای بومی رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه در سفر به کشور قطر برنامه‌ها مهمی داشتیم و نشست‌های خوبی با مسؤولان قطری برگزار شد، اظهار کرد: توسعه تعامل با کشور قطر یک اولویت مهم است و در این راستا نشست‌های خوبی با مسؤولان قطری به‌ویژه در حوزه‌های صنعت، نیرو و دریا داشتیم و پیگیریم از ظرفیت جنوب استان در این تعاملات استفاده کامل شود.

وی از تقویت زیرساخت‌ها در جنوب استان با همکاری مدیریت برنامه‌وبودجه استان خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت در جنوب استان استفاده می‌شود و در این راستا با توجه به اینکه بهبود وضعیت اشتغال نیروهای بومی در جنوب استان بوشهر یک اولویت مهم است، نظارت لازم را بر روند پذیرش نیروها خواهیم داشت تا حق نیروهای بومی ضایع نشود.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست با مدیران پتروشیمی‌ها و هلدینگ‌ها برای استفاده از ظرفیت قانونی جذب نیروهای بومی ادامه داد: در سفر رئیس‌جمهور و همه نطق‌ها هم بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بومی در صنعت تأکید کرده‌ایم.

احمدی از پیگیری برای بهبود وضعیت بیمارستان کنگان خبر داد و بیان کرد: بیمارستان کنگان و مشکلات آن از روز اول ورود دوباره به مجلس، دغدغه من بوده و به‌طور مستمر پیگیر رفع مشکلات هستیم، ورود مشارکتی وزارتخانه‌های نفت و بهداشت برای پرداخت بدهی و تجهیز و ترمیم بیمارستان کنگان و همچنین اختصاص یک‌صد میلیارد تومان برای رهایی از وضعیت فعلی بیمارستان در کنار مطالعه و بررسی بیمارستانی با شرایط فعلی از اقدامات مهم است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول