اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دشمنان تجزیه ایران را می‌خواهند/ایران قدرتمند است و باید قدرتمند بماند

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه آنچه دشمنان برای ایران می‌خواهند چیزی جز تجزیه ایران نیست، گفت: اگر امثال شهید پیرمحمدی نبودند امروز ایران یک پارچه را نداشتیم.

دشمنان تجزیه ایران را می‌خواهند/ایران قدرتمند است و باید قدرتمند بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار منصور عزتی، از فرماندهان دفاع مقدس در یادواره شهید«مهدی پیرمحمدی» اظهار داشت: جنگ همواره یک حادثه تلخ و ناگوار بوده است، اما همواره مردم ایران از حوادث سربلند بیرون آمده‌اند.
رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به ارزشمند بودن جان برای انسان و اینکه انسان باید هدف والایی داشته باشد تا از جان خود بگذرد، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان از جان خود گذشتند.
وی با اشاره به اینکه قهرمان نسازیم بلکه قهرمان‌های خود را بشناسیم، بیان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یک قهرمان بودند و یکی از این قهرمان‌ها مهدی پیر محمدی بود.
سردار عزتی با اشاره به اینکه صدام خود را برای جشن ۱۰ روزه در تهران آماده کرده بود، ادامه داد: همین دشمن در سی و چندمین روز جنگ سعی داشت با فشار جهانی آتش بس اعلام کند.
فرمانده دوان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه امثال شهید مهدی پیرمحمدی و قامت بیات‌ها نماد صبر و استقامت در جنگ بودند، اظهار کرد: از ارزش‌های و دلاورمردی‌های این قهرمانان کم گفته شده است.
وی با بیان اینکه سال ۱۳۶۲ سال بسیار سنگینی برای کشور بود، تصریح کرد: شهید پیرمحمدی در این سال و در جزیره به شهادت رسید.
وی با اشاره به اینکه انگیزه‌هایی وجود دارد که یاد شهدا به فراموشی سپرده شود، عنوان کرد: این تفکر به قدری بزرگ است که رهبر معظم انقلاب نیز در این مورد ابراز نگرانی می‌کنند.
سردار عزتی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر هم موضوع تجزیه مطرح شده است، اضافه کرد: همه ما از این حوادث تحت تاثیر قرار گرفتیم.
رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه آنچه آن‌ها برای ایران می‌خواهند چیزی جز تجزیه ایران نیست، گفت: اگر امثال شهید پیرمحمدی نبودند امروز ایران یک پارچه را نداشتیم.
وی با اشاره به اینکه این اتفاقات موجب شد بسیاری از مشکلات که موجب گلایه همگان شده اتفاق بیافتد، افزود: چرا نمی‌توان کشور را مدیریت کرد مگر ایران کشوری فقیر است.
سردار عزتی با اشاره به اینکه کار به جایی رسیده که مریم رجوی و پسر رضا پهلوی برای ما تعیین تکلیف کنند، گفت : یعنی ما اینقدر ضعیف شده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه ایران با قدرت بوده و باید قدرتمند باقی بماند، گفت: این حوادث تلخ هم می‌گذرد اما این حوادث باید نقطه آغازی برای رفع مشکلات باشد.
وی با اشاره به اینکه کار ناتمام صدام را تمام کردن افتخار ندارد، گفت: چرا باید بچه رزمنده در شهر غواصان دریا دل احساس غریبی کند.

گفتنی است، یادواره سردار شهید مهدی پیرمحمدی به همت شهرداری زنجان برگزار شد.
انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول