اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سردار رفیعی آتانی: تحریم کنندگان ایران اسلامی در بحران کرونا توان کادر درمان ما را دیدند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در حالی که تحریم کنندگان کشورمان در علم پزشکی ادعای سرآمد بودن داشتند، در مهار کرونا مستاصل شدند اما ما با اتکا به غیرت و توان داخلی این شرایط سخت را پشت سر گذاشتیم.

سردار رفیعی آتانی: تحریم کنندگان ایران اسلامی در بحران کرونا توان کادر درمان ما را دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی با حضور در بیمارستان رازی قزوین ضمن حضور در بخش های مختلف این مجموعه، با کادر درمانی بیمارستان دیدار و گفتگو کرد. 

وی در جریان این بازدید اظهار کرد: پرستاری از بیماران و مصدومان یک کار جهادی است و پرستاران همواره در روزهای سخت بزرگ‌ترین حامی و غمخوار مردم محسوب می‌شوند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه پرستاران حس آرامش و امنیت را به جامعه انتقال می‌دهند، گفت: کشورهای غربی با آن همه تجهیزات و تخت بیمارستانی و بخش‌های دارویی و درمانی مجهز در برابر ویروس منحوس کرونا مستأصل شدند و افراد سالمند و مسن را به حال خود رها کردند در حالی که پرستاران ما در قالب مدافعان سلامت به خط مقدم نبرد با کرونا رفتند و این مرحله را با سربلندی و موفقیت پشت سر گذاشتند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: خوشبختانه کادر بهداشت و درمان ما در مکتب حضرت زینب(س) تربیت شده‌اند و به همین دلیل با وجود کمبود تجهیزات و دارو، بحران کرونا را مدیریت کردند و بالاترین سطح از ایثار و فداکاری را به جهانیان نشان دادند.

وی ادامه داد: شجاعت و شهامت مدافعان سلامت و پرستاران در جنگ با ویروس کرونا خیال ما را در این 2 سال راحت کرده بود و به دلیل وجود همین مدافعان شجاع بود که از موج‌های سنگین بیماری کرونا به سلامت گذشتیم و توانستیم بعد از ماه‌ها درگیری این غول مخوف را به زنجیر بکشیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: با اینکه تحریم کنندگان کشورمان مدعی بودند در علم پزشکی سرآمد هستند و می توانند این ویروس را مهار کنند اما ما خوش درخشیدیم و با اتکا به غیرت و توان داخلی این شرایط سخت را پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول