اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

صنعت گردشگری باید منشأ درآمد پایدار استان خراسان‌شمالی باشد

استاندار خراسان‌شمالی گفت: صنعت گردشگری به لحاظ جایگاه مهم باید منشأ درآمد پایدار، ارتقای فرهنگ و جذب گردشگر باشد.

صنعت گردشگری باید منشأ درآمد پایدار استان خراسان‌شمالی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری استان، اظهارکرد: صنعت گردشگری به لحاظ جایگاه مهم باید منشأ درآمد پایدار ، ارتقای فرهنگ و جذب گردشگر باشد.

وی با تاکید بر اینکه تدوین برنامه ای در حوزه گردشگری برای مردم امری ضروری است، گفت: با تدوین برنامه و داشتن نقشه راه از حالت روزمرگی خارج می‌شوید و می توان برنامه های خود را بر مبنای معرفی جاذبه های استان برای سرمایه گذاران سوق داد.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه از برخی امکانات گردشگری به درستی استفاده نشده است، افزود: آب گرم ایوب یکی از مناطق گردشگری مهم استان به شمار می رود اما متولیان گردشگری باید مشکلات این مکان مهم و مستعد جذب گردشگر را حل کنند.

وی تقویت زیر ساخت های حوزه گردشگری و صنایع دستی، بوم‌گردی ها و رونق روستاها و شهرهای مرزی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: دستگاه‌های متولی نیز باید کمک حال و همراه میراث  فرهنگی در تحقق این اهداف باشد زیرا موضوع افزایش درآمد و کمک به توسعه اشتغال خواهد بود .

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول