اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

امام جمعه اهل سنت بجنورد: دستگاه‌های قضایی با آشوبگران برخورد قانونی کنند/ حادثه زاهدان محکوم است

امام جمعه اهل سنت بجنورد گفت: اغتشاشگران اقدام به شهادت بسیجیان و نیروهای فراجا نمودند به همین دلیل خواسته ما از دستگاه‌های قضایی و مسئولین مربوطه این است که با این آشوبگران برخورد قانونی شود.

امام جمعه اهل سنت بجنورد: دستگاه‌های قضایی با آشوبگران برخورد قانونی کنند/ حادثه زاهدان محکوم است

امان دردی آخوند یزدانی، امام جمعه اهل سنت مسجدالنبی بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در حوادث اخیر صف معترضین از اغتشاشگران جدا است و ما در هفته های اخیر تاکنون مشاهده کردیم به که بهانه مرگ خانم مهسا امینی، اغتشاشگران و دشمنان خارجی نظام مقدس ایران، به فکر تجزیه این کشور افتادند و به عناوین مختلف وارد شده و به اموال عمومی و مردمی آسیب های فراوان رساندند.

وی گفت: حتی اغتشاشگران اقدام به شهادت بسیجیان دلاو و نیروهای جان بر کف فراجا نمودند که خواسته ما از دستگاه‌های قضایی و مسئولین مربوطه این است که با این آشوبگران و فتنه انگیزان برخورد قانونی شود.

امام جمعه اهل سنت مسجدالنبی بجنورد افزود: اهل سنت این گونه حوادث تروریستی و اغتشاشات را به شدت محکوم می کنند و از ملت با بصیرت و ولایتمدار ایران می خواهد در این برهه از زمان که دشمنان قسم خورده کشور، قصد ایجاد ناامنی را دارند وحدت خود را تقویت نموده و گوش به فرامین و توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری داشته باشند و با مقابله با اغتشاشگران، از میهن و خون شهدای اسلام پاسداری نمایند.

وی همچنین در خصوص حادثه تروریستی زاهدان بیان داشت: این حادثه نشانه درماندگی استکبارجهانی در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران است، چرا که به شهادت رساندن سپاهیان و بسیجیان عزیز و به شهادت رساندن نمازگزاران؛ نشان دهنده اوج وقاحت و بی شرمی دشمن است.

 آخوند یزدانی در پایان گفت: گروه تروریستی جیش الظلم که مسئول این جنایات است از سوی آمریکای جنایتکار و اسرائیل ملعون پشتیبانی می شود و قطعا اینگونه حوادث تروریستی نمی تواند ضربه ای به وحدت شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان وارد نماید و اهل سنت پاسخ دندان شکنی به جیره خواران و مواجب بگیران کشورهای استکباری خواهند داد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول