اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برخی سلبریتی‌ها که زیر سایه جمهوری اسلامی رشد کردند، نمک خوردند و نمکدان شکستند

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: برخی سلبریتی‌ها که زیر سایه جمهوری اسلامی رشد کردند، در حوادث اخیر نمک خورده و نمکدان شکستند که باید قوه قضاییه برخورد لازم را با آنها داشته باشد.

برخی سلبریتی‌ها که زیر سایه جمهوری اسلامی رشد کردند، نمک خوردند و نمکدان شکستند

جمشید قاسمی تحلیگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تاکید بر برخورد قوه قضائیه با سلبریتی‌هایی که در حوادث اخیر دنبال ایجاد دودستگی در کشور و آشوب بودند، اظهار کرد: یکی از ملزومات بصیرت در جامعه اسلامی شناخت خواص اثرگذار است که این خواص ممکن است ورزشکار، هنرمند، استاد دانشگاه، مجری صدا و سیما، خواننده یا غیره باشد که عده‌ای هم طرفدار آنها هستند.

وی ادامه داد: برخی اوقات مسائلی که در کشور اتفاق می‌افتد، فکر می‌کنیم مخصوص کشور ما است و این دید درستی نیست بلکه باید افق دید خود را بالا ببریم و تحلیل مسائل را به درستی داشته باشیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد: طی ۴۳ سال انقلاب اسلامی، سه چهارم دولت‌ها یعنی حدود ۳۰ سال دولت‌هایی با تفکر غیر انقلابی در راس کشور بودند و چون در کارهای فرهنگی، سینمایی و هنری مجری کار دولت است، این تفکر دولت‌ها در سلبریتی‌ها نیز تقویت شده و باعث شد هم از نظر مالی فربه شوند و هم تفکر نادرستی پیدا کنند.

قاسمی با تاکید بر اینکه پول‌های سلبریتی‌ها با وجود مردم و اعتبار آنها نیز محصول رسانه ملی است، افزود: این مردم بودند که باعث شدند آنها چهره شوند ولی آنها نمک خورده و نمکدان می‌شکنند و در فضای مجازی برای اهداف خاص خود جوانان مردم را به کف خیابان می‌کشند.

وی با تاکید بر اینکه حوادث اخیر هم امتحانی برای مسؤولان و هم سلبریتی‌ها بود، ادامه داد: امیدواریم رسانه ملی و قوه قضائیه در برخورد با این دسته از سلبریتی‌ها برخورد مناسبی داشته باشد، آنها که در اغتشاشات اخیر برای دودستگی مردم کاری نکردند، کشور را به آشوب نکشیدند و با براندازان همراهی نکردند را بالا ببرند و با افرادی که به لطف جمهوری اسلامی رشد کردند اما امروز در اردوگاه دشمن هستند و تفکرات آنها غربی است، برخورد جدی شود.

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه حوادث اخیر می‌تواند هشداری برای مسؤولان و غربالگری سلبریتی‌هایی باشد که شهرتشان از کشور و مردم است اما به آن خیانت می‌کنند، افزود: سلبریتی‌ها به اشتباه در همه موضوعات الگو شده‌اند که باید این تفکر اصلاح شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول