اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مانع‌زدایی از ۵۰ واحد تولیدی و ایجاد ۴ کارگاه اشتغال‌زا در سمنان

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان از مانع‌زدایی ۵۰ واحد تولیدی صنعتی و ایجاد چهار کارگاه اشتغال‌زا به همت سپاه و بسیج در این استان خبر داد.

مانع‌زدایی از ۵۰ واحد تولیدی و ایجاد ۴ کارگاه اشتغال‌زا در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری و توجه سالیان متمادی رهبر معظم انقلاب اسلامی به بحث تولید و اشتغال در کشور اظهار کرد: قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در همین زمینه ورود جدی به بخش مانع‌زدایی از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال‌ بیشتر داشته و در این راستا گام‌های مهمی برداشته شده است.

وی بیان کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری از ۵۰ واحد تولیدی صنعتی در استان سمنان مانع‌زدایی شد و رفع موانع تولید توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان با همکاری سایر دستگاه‌ها صورت گرفت.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان تصریح کرد: عمده مشکلات این واحدها، در بخش‌های فروش محصولات، سرمایه در گردش، مجوزها، مالیاتی و بیمه‌ای بوده که با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط این مشکلات رفع شده است.

کاشفی افزود: واحدهایی که در ۶ ماه نخست سال جاری کار مانع‌زدایی از تولید در آنها صورت گرفته در ۶ شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود، مهدی‌شهر، سرخه و گرمسار بوده است.

وی با اشاره به تلاش‌های قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان برای ایجاد اشتغال بیشتر در استان به‌خصوص در مناطق محروم و کم‌برخوردار عنوان کرد: در همین راستان چهار کارگاه خیاطی با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) سپاه ایجاد و تجهیز شده که زمینه اشتغال برای ۴۰ نفر در استان فراهم می‌شود.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان با تقدیر از تلاش‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) سپاه و دستگاه‌های اجرایی در زمینه همکاری و مانع‌زدایی از تولید و اشتغال در این استان افزود: رفع تولید و اشتغال نیازمند یک همکاری جمعی است و همه باید برای تحقق رونق تولید در استان تلاش کنند.

کاشفی با بیان اینکه سپاه و بسیج محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی را از اولویت به مأموریت برای خود تبدیل کرده‌اند، ادامه داد: از همه توان و ظرفیت برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرده و روند این خدمت‌رسانی‌ها در بخش‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمام هدف ما در رفع مشکلات مردم به‌خصوص در مناطق محروم و کمتر برخوردار خلاصه می‌شود، خاطرنشان کرد: اهتزاز پرچم حرکت خالصانه پیشرفت، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی منجر به حرکت رو به جلو و پیمودن راه پیشرفت در گام دوم انقلاب خواهد شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول